اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندرعباس خبر داد

طرح «مرد‌ نارنجی» برای تقدیر از رفتگران/ نصب 37 پل عابر پیاده در بندرعباس

خبرگزاری فارس: شهردار بندرعباس از اجرای طرح «مرد نارنجی» و نصب 37 دستگاه پل عابر پیاده جدید در این شهر خبر داد.

طرح «مرد‌ نارنجی» برای تقدیر از رفتگران/ نصب 37 پل عابر پیاده در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدجواد سلطان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح «مرد نارنجی» در این شهر، اظهار داشت: طی این طرح از رفتگران و پاکبانان برتر شاغل در محدود شهرداری تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا تعداد 9 نفر از رفتگران از 9 ناحیه شهرداری بندرعباس تجلیل و قدردانی می‌شوند، افزود: تقدیر از قشری که به دنبال کسب رزق و روزی حلال است و با قناعت در حال سپری کردن زندگی خود است، در نوع خود بسیار ارزنده و به جاست.

شهردار بندرعباس ادامه داد: البته محوری‌ترین هدف در این برنامه‌، ارتقای سطح فرهنگ شهروندی است تا از این طریق به مردم گفته شود که نظافت عمومی یک وظیفه برای عموم است.

وی خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی همانند رضایتمندی شهروندان، سختکوشی، نظم، امانتداری، اخلاق و رفتار از جمله‌های شاخصه‌های سنجش رفتگران در این طرح بوده است.

سلطان‌زاده یادآور شد: در حال حاضر تعداد یک هزار و 300 نفر رفتگر و پاکبان در شهر بندرعباس مشغول به کار هستند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرداری بندرعباس در راستای پذیرایی از میهمانان نوروزی از آمادگی خوبی برخوردار است، بیان داشت: شهرداری طی هفته‌های گذشته نشست‌های متعددی را در باب آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی برگزار کرده است.

به گفته شهردار بندرعباس، تعداد 9 بوستان و پارک طی ایام نوروز در راستای اسکان متمرکز میهمانان و مسافران نوروزی در سطح شهر بندرعباس درنظر گرفته شده است که تمامی امکانات و نیازهای موردنیاز اولیه در این مکان‌ها قابل ارائه است.

وی با اینکه پارک‌ها و بوستان‌های خلیج فارس، دولت، غدیر، ورزش، کپ‌اشکن، شورا، دباغیان، لاله، گل‌ها و جهانگردی از جمله این مکان‌ها هستند، اضافه کرد: در مجموع این مکان‌ها توان و گنجایش استقرار و برپایی 25 هزار چادر مسافرتی را در یک زمان واحد داراست.

سلطان‌زاده ابراز داشت: همچنین طبق برآوردهای صورت گرفته، مشخص شده است که این مکان‌ها توان اسکان روزانه یک و نیم میلیون نفر را دارند.

شهردار بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمامی امور مربوطه در این راستا مهیا و هماهنگی‌ها انجام شده است، تأکید کرد: تا پایان سال جاری تعداد 17 پل عابر پیاده در جای جای شهر بندرعباس نصب و همچنین قرارداد نصب و خرید 20 دستگاه پل دیگر نیز منعقد شده است که در ماه‌های آینده شرکت مربوطه آنها را اجرایی می‌کند.

سلطان‌زاده در پاسخ به سئوالی در مورد حفاری‌های سطح شهر اذعان داشت: شهرداری نیز در این راستا حساسیت‌ دارد و سعی شده است در حد امکان در این روزها با توجه به ورود میهمانان نوروزی از انجام حفاری‌های جدید جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/88001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول