اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور

بزرگترین کارخانه تولید فرمالین خاورمیانه در بندرعباس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین کارخانه فرمالین خاورمیانه با حضور معاون اول رئیس جمهور در بندرعباس افتتاح شد.

بزرگترین کارخانه تولید فرمالین خاورمیانه در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه تولید فرمالین خاورمیانه در بندرعباس گفت: کارآفرینی مستقیم کارخانه تولید فرمالین خاورمیانه حدود 200نفر و میزان سرمایه گذاری بیش از 800میلیارد ریال است.

ابراهیم عزیزی افزود: کارخانه پتروصنعت گامرون از طرح‌های مهر ماندگار استان هرمزگان که بزرگ‌ترین کارخانه تولید فرمالین خاورمیانه محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: این پروژه که در فهرست 43 پروژه مهر ماندگار استان قرار دارد سهم هرمزگان در مبادلات تجاری ملی و بین المللی را افزایش می‌دهد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: مراحل اجرایی این کارخانه از سال 88 آغاز شد که سرعت احداث آن، نشان دهنده عزم و پشتکار راسخ برای به سرانجام رساندن این پروژه مهم است.

نماینده عالی دولت دراستان هرمزگان اظهار کرد: ظرفیت اولیه تولید فرمالین این کارخانه 30 هزار تن در سال است که این رقم تا 56 هزار تن قابل افزایش خواهد بود.

عزیزی یادآور شد: نصب تجهیزات و ماشین آلات بزرگ‌ترین طرح فرمالین خاورمیانه در بندرعباس همزمان با هفته دولت، به پایان رسیده است.

وی افزود: علاوه بر تولید فرمالین که در صنایع بهداشتی، دامپروری، صنایع درمانی و شیمیایی کاربرد دارد، سالانه پنج هزار تن هگزامین نیز در پتروصنعت گامرون تولید می شود که این ماده شیمیایی در صنایع پلاستیک و نساجی، داروسازی و صنایع دفاعی مورد استفاده قرار می گیرد و از پتانسیل صادراتی بسیار خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/2310/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول