اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دیوان عدالت اداری:

بخشی از جرایم اداری ناشی از اهمال مدیران بر زیر‌مجموعه‌هایشان است

خبرگزاری فارس: رئیس دیوان عدالت اداری گفت: بخش عظیمی از تخلفات اداری ناشی از سستی و اهمال مدیران در نظارت بر زیر‌مجموعه‌هایشان است چرا که گاه شاهد آن هستیم مدیر خوب زیر‌مجموعه‌ای ناسالم دارد.

بخشی از جرایم اداری ناشی از اهمال مدیران بر زیر‌مجموعه‌هایشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در استانداری اظهار داشت: یکی از نعمت‌هایی که خداوند متعال برای انسان‌ها مقدر کرده است در کنار نعمت‌های غیر‌قابل احصا، نعمت هدایت و ولایت است که خداوند به خاطر این نعمت بر بنده‌اش منت گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: همین نعمت است که امروزه در قالب نظام جمهوری اسلامی ایران و یک ساختار ارزشی نمود پیدا کرده و با مجاهدت امام راحل و پشتیبانی این ملت ساختاری به وجود آمده است که همه باید قدر این نعمت را بدانیم.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان فرمایش ائمه اطهار در مورد فرصت اندک مسئولیت و عهده‌داری این امانت الهی یادآور شد: میز امانتی در دست همه ماست که نباید به دید طعمه به آن بنگریم بلکه باید از پست، جایگاه و میزمان در مسیر خدمت‌رسانی بیشتر استفاده کنیم.

منتظری گفت: مقوله مسئولیت در کشور ما رو به بهبود است اما می‌توان آنچه که شاهدش هستیم را بهتر مدیریت کرده و بیشتر در خدمت مردم بود.

این مسئول عنوان کرد: اگر خدمت ما متناسب با معارف عمیق اسلامی باشد و منشور حاکمیت علی (ع) را در این زمینه مورد توجه قرار دهیم می‌توانیم به سرعت مشکلات و نارسایی‌های مدیریتی و خدمت به مردم را برطرف کنیم.

نیکزاد در حوزه وزارت و کار شبانه‌روزی مدیر برجسته‌ کشور است

رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات وزیر راه و شهرسازی به عنوان یکی از مدیران دلسوز پای کار و خدمت‌رسان بیان داشت: نیکزاد از جمله مدیرانی است که هر وقت سازمان عدالت اداری در مورد پرونده‌ای از وی دعوت کرده نهایت همکاری را با مجموعه داشته و ضرورت دارد خدمات چنین مدیران دلسوزی نادیده گرفته نشود.

وی تصریح کرد: شعار بنده از اول این است که وقتی به یک مجموعه‌ای نگاه می‌کنیم باید نیمه پر لیوان و خالی آن را با هم ببینیم چرا که نیمه پر را دیدن به تنهایی در حقیقت نوعی خودفریبی است و تنها نیمه خالی را دیدن نیز نوعی ناسپاسی است.

این مسئول کشوری ابراز داشت: ما در تمام مراحل زندگی باید چنین رویه‌ای را داشته باشیم و در کنار برجسته کردن خوبی و شایستگی فرزندانمان و اهل خانواده ضعف‌ها و نقاط ضعف آنها را نیز بیان کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دیوان عدالت اداری مگس صفت بودن را بسیار زننده و نامطلوب برای یک مسلمان حقیقی توصیف کرد و اظهار داشت: نباید مانند مگس که سعی می‌کند هر جا فضای آلوده‌ای باشد بنشیند و از آنجا ارتزاق کند ما نیز فقط به دید عیب به دیگران نگاه کنیم و در صدد بزرگ کردن آن باشیم.

انتهای پیام/62007/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول