اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

محموله‌های پسته ارزان قیمت به چهارمحال و بختیاری وارد شد

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله‌های پسته برای عرضه در نمایشگاه‌های نوروزی وارد استان شد.

محموله‌های پسته ارزان قیمت به چهارمحال و بختیاری وارد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا جیلان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: ‌166  تن سهمیه استانی پسته نوروز  هم اکنون به صورت مداوم  به استان وارد شده است و از امروز در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا عرضه می‌شود. این پسته به نرخ مصوب و زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

جیلان از عرضه سایر خشکبارها در این نمایشگاه‌ها خبر داد و گفت: مغز بادام، تخمه کدوی مرمری، مغز گردو و مغز بادام زمینی از جمله این اقلام هستند.

‌معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اقلام نمایشگاهی با 5 تا 15 درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

جیلان از توزیع 10 هزار تن برنج وارداتی در استان طی دو ماه گذشته خبر داد و گفت: این در حالی است که طی یک‌ماه گذشته هفت هزار تن برنج خارجی در استان توزیع شده است و باز هم در حال خریداری برنج هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در 50 نقطه شهرستان شهرکرد برنج وارداتی توزیع می‎شود، تصریح کرد: در هر یک از این مراکز روزانه 500 کیلو برنج توزیع می‎شود.

‌معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ها و تمهیدات این اداره‌‌کل در ذخیره‌سازی و تامین مواد غذایی مردم برای نوروز امسال، تصریح کرد: در این راستا با کمبود هیچ کالایی در استان روبرو نیستم و مواد غذایی مورد نیاز مردم تامین و ذخیره شده است.

انتهای پیام/68004/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول