اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان مطرح کرد

گردآوری نیازمندی‏های کلی جوانان در 11 سند‌ / مشارکت جوانان در تصمیم‏سازی‏ها‌

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان با تاکید بر اینکه جوانان باید در تصمیم‏سازی‏ها مشارکت داده شوند، گفت: نیازمندی‏های کلی جوانان در 11 سند گردآوری شده است.

گردآوری نیازمندی‏های کلی جوانان در 11 سند‌ / مشارکت جوانان در تصمیم‏سازی‏ها‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین پیش از ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان در فرمانداری سمنان اظهار داشت: جوانان ایرانی، افراد خوش فکری هستند و هدف این است که این قشر در جلسات حضور پررنگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: جوانان باید در تصمیم‏گیری‏های ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان دخیل باشند و ما نیز به عنوان بازوی اجرایی، تصمیم‏گیری‏ها و مصوبات را با سیاست‏ها و اختیارات خود منطبق سازیم.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان گفت: باید عملکرد قبلی ستاد را در مورد غنی‏سازی اوقات فراغت ارزیابی کرده و تمام برنامه‏های گذشته را به نوعی رصد کنیم تا مشخص شود که چه اندازه با نیازهای واقعی جوانان منطبق بوده است.

سعدالدین بیان کرد: اولین جلسه را در فروردین ماه سال جدید برگزار خواهیم کرد و نیازمندی‏های کلی جوانان که در 11 سند از قبیل ازدواج، سلامت، فرهنگی، خانواده و .... گردآوری شده است، را باید به روزرسانی و منطبق با بودجه سالانه کرد.

وی از مدیران و اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان خواست تا در برنامه‏های سال 92، برنامه‏ریزی مناسب‏تری را برای امور جوانان انجام دهند.

انتهای پیام/2249/‌ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول