اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

فرهنگ مهدویت بین جوانان ترویج شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان بر لزوم ترویج فرهنگ مهدویت بین جوانان امروز ایران اسلامی تاکید کرد.

فرهنگ مهدویت بین جوانان ترویج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، نخستین جلسه بنیاد مهدویت

با حضور شاهچراغی نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان، رهی، استاندار و اعضای بنیاد مهدویت سمنان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

استاندار سمنان در این نشست به نقش پیروان حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و افزود: باید بدانیم در عصر غیبت امام زمان (عج) نقش و وظیفه‏مان چیست تا بتوانیم زمینه ظهور ایشان را آنطور که شایسته است، فراهم کنیم.

عباس رهی ادامه داد: این مسئله مهمی است که در ذهن ما نهادینه شده و باید یقین و باورمان را افزایش دهیم و ارتباطمان با امام زمان (عج) را در زندگی کاربردی کنیم.

استاندار سمنان در ادامه به نقش جوانان در خصوص فرهنگ مهدویت اشاره کرد و افزود: جوانان باید امام زمان (عج) را آن‏طور که شایسته است، بشناسند و بدانند عالم در محضر امام مهدی (عج ) است و باید آنچه از این امام بزرگوار در دل و ذهن دارند، در طول زندگی ساری و جاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این جلسه مسئله مهدویت را مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: در خصوص بحث ترویج فرهنگ مهدویت باید همه تلاش کنیم تا جامعه اسلامی ایران، جامعه‏ای مهدوی باشد.

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ادامه داد: نخستین تکلیف مدیر توسعه فرهنگ مهدویت، مهدی‏شناسی بوده و تجلی جامعه مهدوی در گرو شناخت آن امام بزرگوار است و وظیفه ما در عصر غیبت شناساندن صحیح ایشان به جامعه است.

در این جلسه اعضای بنیاد مهدویت در خصوص برنامه‏های این بنیاد برای اقشار مختلف جامعه به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان احکام اعضا به آنان تقدیم شد.

انتهای پیام/74003/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول