اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

فعالیت 2200 بافنده قالی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از فعالیت 2200 بافنده قالی در این شهر خبر داد.

فعالیت 2200 بافنده قالی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ابوالقاسم محمدزاده عصر چهارشنبه در بازدید از اماکن عرضه مواد توزیع کالا در دشتستان اظهار داشت: نظارت کاملی بر مراکز تهیه و توزیع کالا داریم و به ویژه در ایام تعطیلات این روند با شدت بیشتری تداوم دارد.

وی افزود: تامین کالاهای اساسی شهروندان در تمام ایام تعطیلات مورد تاکید قرار دارد و با تلاش دسته‌جمعی در این مسیر به موفقیت لازم می‌رسیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان بیشترین واحدهای صنعتی و معدنی را به خود اختصاص داده و بیشترین کشتارگاه‌ها و سردخانه‌های استان نیز متعلق به دشتستان است.

محمدزاده گفت: دشتستان از حیث فعالیت در عرصه‌های صنعتی و تجاری موقعیتی خاص در استان بوشهر دارد و ظرفیت‌های بالایی را در این عرصه در خود جای داده است.

وی اضافه کرد: صنعت قالیبافی از مهم‌ترین صنایع فعال در دشتستان است و در راستای کیفیت‌بخشی به فعالان این صنعت اهتمام داریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از فعالیت 2200 بافنده در دشتستان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 2 هزار و 200 بافنده در سطح شهرستان دشتستان در صنعت قالیبافی اشتغال دارند و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز فعالان این صنعت را مورد حمایت قرار داده است.

محمدزاده بیان کرد: حمایت مسئولان از صنایع این شهرستان و تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بخش بازرگانی داخلی و کمک به بحث‌های آمایشی و تجاری دشتستان ضروری است.

وی افزود: برای رفع مشکلات نقدینگی فعالان صنعتی و معدنی دشتستان رایزنی‌های لازم را انجام داده‌ایم که انتظار داریم به نتایج مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول