اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی دشتستان خبر داد

فعالیت 7 هزار واحد صنفی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی دشتستان از فعالیت 7 هزار واحد صنفی در دشتستان خبر داد.

فعالیت 7 هزار واحد صنفی در دشتستان

محمدصادق کمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: معیشت مردم از مسائل مهمی است که در شهرستان دشتستان همواره مورد توجه مسئولان بوده و برنامه‌های متعددی به‌منظور بهبود سطح معیشتی مردم صورت گرفته است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: نظارت بر بازار از مسائل مهمی است که در تمام ایام سال مورد توجه ما بوده و در قالب برنامه‌های مدون و منظم اقداماتی از این دست را در سراسر شهرستان دشتستان شاهد بوده‌ایم.

کمالیان بیان داشت: در بحث معیشت مردم و کنترل بازار بیشترین انتظارات مردمی معطوف به نهادهایی چون مجمع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی است و در ایام باقی‌مانده تا عید نوروز و ایام تعطیلات نوروزی به‌منظور رفاه حال مردم و مسافران شاهد اجرای گشت‌های مشترک در سراسر شهرستان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار «انصاف و اصناف» که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشته‌اند، رعایت انصاف در ارائه خدمات به مردم یکی از اصول مهمی است که اصناف شهرستان دشتستان همواره به آن توجه داشته‌اند و در ایام پایان سال و نوروز نیز توجه بیشتری به این امر خواهیم داشت.

این مسئول بیان داشت: با توجه به مسائل اقتصادی و مباحثی که در ارتباط با ارز و افزایش نرخ کالا وجود دارد و سوء استفاده‌هایی از این موضوع شده، در این ایام قاطعانه جلوی این مسئله می‌ایستیم و اجازه نمی‌دهیم افراد سودجو فضای روانی جامعه را ملتهب کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان عنوان کرد: از ریاست صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان به‌خاطر مدیریت صحیح بر بازار و هماهنگی دستگاه‌های متولی در امر معیشت مردم برای افزایش رضایت مردمی و بهبود وضعیت معیشتی مردم تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: مجموعه تعزیرات حکومتی شهرستان همیشه ما را در اجرای طرح‌های نظارتی یاری رسانده‌اند و به ‌عنوان اهرم فشار کنار ما بوده‌اند که صمیمانه از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

کمالیان متذکر شد: با هیچ کس مسامحه نمی‌کنیم و مردم شهرستان مطمئن باشند با افراد سودجو که می‌خواهند با تضییع حقوق مردم به منافع بیشتر برسند، قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

رئیس مجمع امور صنفی دشتستان از فعالیت 7 هزار واحد صنفی در دشتستان خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود در دشتستان بیش از هفت هزار واحد صنفی فعال هستند که این تعداد واحد صنفی در قالب 25 اتحادیه فعالیت دارند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از تمام امکانات و توان موجود برای بهبود وضعیت اصناف و تنظیم بازار اهتمام داریم.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول