اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خبر داد

تولید 2 محصول در انحصار بزرگ‌ترین تولید کننده کاغذ خاورمیانه‌

خبرگزاری فارس: مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران دو محصول کاملا انحصاری تولید می‌کند.

تولید 2 محصول در انحصار بزرگ‌ترین تولید کننده کاغذ خاورمیانه‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابوالفضل روغنی گلپایگانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دانشگاه علمی و کاربردی صنایع چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت: شرکت چوب و کاغذ مازندران سال 76 با ظرفیت 175 هزار تن افتتاح شد.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران دو محصول کاملا انحصاری تولید می‌کند، افزود: کاغذ روزنامه و کاغذ تحریری که مورد نیاز مراکز دانشگاهی و آموزش و پرورش است.

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران خاطر نشان کرد: شرکت چوب و کاغذ مازندران بزرگ‌ترین شرکت تولید کاغذ در خاورمیانه است.

روغنی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را یک شرکت دانش‌بنیان دانست و تاکید کرد: این شرکت به آموزش توجه ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه بهترین افراد آموزش دیده صنعت سلولوزی کشور در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران فعالیت می‌کنند، یادآور شد: این شرکت در مراکز آموزش داخل و خارج کشور  آموزش متعددی را در سنوات گذشته به کارکنان خود داده است.

مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران تصریح کرد: شرکت صنایع چوب و کاغذ یک مرکز آموزش خوب با امکانات وسیع دارد و یک شرکت دانش‌محور و دانش بنیان است.

روغنی به نخستین مرکز آموزشی چوب و کاغذ اشاره کرد و اذعان داشت: استعدادهای زیادی در سطح استان وجود دارد و می‌توان با آموزش نیروی انسانی موردنیاز شرکت در رسته‌ها و مشاغل مختلف تامین کرد.

وی گفت: این نیروهای آموزش دیده می‌توانند از دانسته‌های خود که در این مرکز در قسمت اداری، غیر اداری و بنگاهی کسب کردند در زندگی بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/86016/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول