اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

راه‌اندازی فراکسیون خرما در مجلس با حضور 49 نماینده

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس از راه‌اندازی فراکسیون خرما در مجلس خبر داد و گفت: فراکسیون خرما را با حضور 49 نماینده از شش استان جنوبی کشور تشکیل دادیم.

راه‌اندازی فراکسیون خرما در مجلس با حضور 49 نماینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در آیین میثاق با شهیدان در گلزار شهدای برازجان اظهار داشت: هر چه داریم از شهداست و تمام موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون خون شهدای والامقام است.

وی ادامه داد: در هر شرایطی باید قدردان خون شهدا باشیم و از ارزش‌ها و معنویات پاسداری کنیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همانطور که عهد بسته بودم تا در مقابل بی‌عدالتی‌ها ایستادگی کرده و مسائل را مطرح کنیم، مسائل را می‌گوییم و پیشاپیش از شما عذرخواهی می‌کنم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: امروز در سطح کشور صدای فریاد دشتستان صدای فریادگری است که گوش مسئولان را پر کرده است؛ امروز اینطور نیست که صدای استان بوشهر در کشور شنیده نشود.

وی با اشاره به پیگیری‌های نمایندگان استان در مجلس افزود: در طرح دو فوریتی آلایندگی که حقوق استان بوشهر و استان‌های محروم کشور نادیده گرفته شده بود؛ همه دیدند که با فریادها و پیگیری‌های نمایندگان ما با این طرح مخالفت می‌شود.

این نماینده مجلس از تشکیل فراکسیون نمایندگان جنوب کشور در مجلس خبر داد و گفت: برای حمایت از استان‌های جنوبی و محروم کشور، طرح فراکسیون نمایندگان جنوب کشور را ارائه دادیم که این فراکسیون حقوق مردم جنوب و محروم کشور را پیگیری می‌کند.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: برای راه‌اندازی پتروشیمی دشتستان تلاش و پیگیری بسیار خوبی صورت گرفته و تا حدود زیادی تکلیف این طرح عظیم مشخص شده است.

وی اضافه کرد: قرار بود در بعضی نقاط استان نیز کلنگ پتروشیمی زده شود؛ اما گفتیم تا پتروشیمی دشتستان وارد مراحل بعدی نشود، دلیلی ندارد که برای سایر نقاط اجرا شود.

نماینده دشتستان در مجلس از راه‌اندازی فراکسیون خرما در مجلس خبر داد و عنوان کرد: فراکسیون خرما را با حضور 49 نماینده از شش استان جنوبی کشور تشکیل دادیم.

موسوی‌نژاد یادآور شد: برای رفع مشکلات خرما از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم و پیگیر مشکلات نخلداران هستیم.

وی افزود: کشاورزان این منطقه در سخت‌ترین شرایط کار و تلاش می‌کنند و باید به حقوق حقه خود برسند.

موسوی‌نژاد در پایان بر لزوم وحدت و همدلی مردم و مسئولان تأکید کرد و خواستار تلاش شبانه‌روزی مسئولان برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شد.

انتهای پیام/2451/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول