اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب اکثریت آراء

عباس حاجی‌آبادی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی شد

خبرگزاری فارس: عباس حاجی‌آبادی با کسب اکثریت آراء به مدت چهار سال رئیس هیئت تیر اندازی با کمان استان مرکزی شد.

عباس حاجی‌آبادی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجمع انتخابی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در محل سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد که در پایان عباس حاجی‌آبادی با کسب اکثریت آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مجمع گفت: بسیار خوشحالیم که امروز میزبان رئیس فدراسیون هستیم و حضور رئیس فدراسیون در یک مجمع نشان از اهمیت آن در فدراسیون است.

سعید ملکی افزود: این اداره کل در شش ماهه دوم سال جاری مجامع انتخابی 21 هیئت ورزشی را برگزار کرده و تا پایان سال نیز با همکاری فدراسیون‌های ورزشی مجامع سه هیئت ورزشی را برگزار خواهیم کرد تا در ابتدای سال 92 تکلیف هیئت‌های با سرپرستی مشخص ‌شود.

وی ادامه داد: استان مرکزی دارای ظرفیت خوبی در رشته تیراندازی با کمان است و امید داریم پس از انتخاب رئیس هیئت و ورود کادر جدید شاهد رشد و بالندگی این رشته در سطح کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه رشته تیراندازی باکمان رشته‌ای است که پیامبر اکرم(ص) به آن سفارش کرده، ما نیز بر اساس وظیفه نگاه ویژه‌ای به این رشته داریم.

ملکی گفت: تیراندازی با کمان دارای جایگاه  خوبی در سطح استان است که شهرستان‌های فعالی دارد چرا که با آغاز فعالیت این رشته در استان هیئت‌های شهرستانی نیز سریعا در شهرستان‌های اراک، خمین، محلات، کمیجان، شازند و تفرش فعال شد و در اکثر مسابقات مختلف کشوری حضوری فعال دارد.

وی افزود: امسال هیئت‌های ورزشی دارای مشکلات زیادی بودند ولی با توجه به این مشکلات عدیده هیچ مسابقاتی از تقویم حذف نشد.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول