اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌‌های مساجد کشور:

هراس دشمن از اهل مساجد است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور گفت: دشمن از مسجد و مسجدی سیلی خورده و هراس دشمن از مسجدی‌ها است.

هراس دشمن از اهل مساجد است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرتضی طاهریان در همایش تجلیل از فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برگزار شد، اظهار کرد: اصول فعالیت‌ برنامه‌های کانون مساجد در سال 92 بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تعیین شده است.

طاهریان تصریح کرد: دشمن از مسجد و مسجدی سیلی خورده و هراس دشمن از مسجدی‌ها است لذا ضروری است کارکردهای عبادی، سیاسی، اجتماعی و آموزشی را بیش از پیش مهیا کرد.

وی افزود: پرچم‌داران اصلی مساجد، ائمه‌ جماعت و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند و این افتخاری است که نصیب همه این بزرگواران شده است.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به فلسفه تشکیل کانون‌های مساجد، گفت: دشمن چون نتوانست در عرصه نظامی کاری از پیش ببرد دست به تهاجم‌ فرهنگی زد و از این عرصه وارد میدان شد، بنابراین با رهنمودهای مقام معظم رهبری، کانون‌های فرهنگی در 18 اسفند ماه سال 71 تشکیل شد.

وی ادامه داد: بر اساس پیام مقام معظم رهبری در اجلاس نهم نماز، تکلیف و راه ‌و روش بر همه مشخص شده و ما نیز باید پیگیر محقق ‌کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باشیم.

طاهریان در ادامه به کارکردهای سیاسی، اجتماعی و آموزشی مساجد اشاره کرد و گفت: مساجد در برهه‌های مختلف انقلاب و بعد از آن تاثیر بسزایی داشته‌اند لذا باید تمام همت و تلاش خود را در راستای نگه‌داشتن این کارکردها به کار گیریم.

وی کارکرد عبادی مساجد را مهم‌ترین عملکرد در مساجد دانست و گفت: نماز و به جماعت خواندن آن، مهم‌ترین نکته‌ای است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/2700/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول