اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری:

شاخص بهره‎مندی آب روستایی چهارمحال و بختیاری 84.5 درصد است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از آب آشامیدنی 84.5‌درصد گزارش شده است.

شاخص بهره‎مندی آب روستایی چهارمحال و بختیاری 84.5 درصد است

قاسمعلی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر افزون بر 388 هزار و 107 نفر از روستائیان استان از تأسیسات آب شرب و لوله‌کشی آب آشامیدنی بهره‌مند هستند.

وی شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از آب آشامیدنی را 84.5 درصد عنوان کرد و افزود: تاکنون در سطح روستاهای استان 4 هزار و 335 کیلومتر شبکه داخلی و خطوط انتقال آب اجرا شده است.

خدابخشی بهره‌مندی از زیر‌ساخت‌ها را حق همه مردم دانست و گفت: در حال حاضر افزون بر 77 مجتمع آبرسانی روستایی در استان در دست بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری تعداد روستاهای بهره‌مند از آب شرب بهداشتی در استان را 637 روستا اعلام کرد و گفت: با همت مسئولان و همراهی مردم در آینده‌ایی نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به دیگر روستاهای استان خواهیم بود.

وی طرح تأمین آب روستاهای منطقه خانمیرزا را از پروژه‌های بزرگ این شرکت برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر طرح مجتمع روستایی در منطقه خانمیرزا با صرف 14 میلیارد و 500 میلیون ریال در دست اجراست.

خدابخشی اضافه کرد: با راه‌اندازی این پروژه جمعیت بیش از 7 هزار نفری ساکن در 9 روستای جوانمردی، قلعچه، بابا منصور، باغ بهزاد، دهنو باغ بهزاد، سلح چین، علی‌آباد، صفی‌آباد و روستای بردبر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/68001/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول