اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی تبریز صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین جلسه مجمع نمایندگان شمال غرب کشور

خبرگزاری فارس: نخستین نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان شمال غرب کشور برای توسعه استان‌های شمال غرب، در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جلسه مجمع نمایندگان شمال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست با جمعی از نمایندگان شمال غرب در اردبیل اظهار داشت: نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان شمال غرب کشور امروز برگزار می‌شود و نمایندگان شمال غرب کشور در این نشست سعی می‌کنند در آستانه بررسی لایحه بودجه سال 92 دولت تدبیری بیندیشند تا طرح‌های اجرایی در شمال غرب کشور با تامین و جذب اعتبارات بیشتر انجام شده و زمینه برای تقویت طرح‌های اساسی و زیربنایی فراهم آید.

جلیل جعفری‌بنه خلخال اظهار داشت: مجمع نمایندگان شمال غرب کشور یک ظرفیت ممتاز و بی‌نظیر برای به سرانجام‌ رساندن پروژه‌های تاثیرگذار در منطقه است که به نظر می‌رسد این مجمع می‌تواند پیگیر تحقق چنین پروژه‌های عظیمی باشد.

وی بیان داشت: نمایندگان استان‌های شمال غرب کشور که برای اولین بار در پیگیری مطالبات این استان‌ها متحد شده‌اند، شامل 70 نماینده‌ای هستند که اولین نشست خود را حول محور پیگیری پروژه‌های مهم در حوزه شمال غرب در تبریز برگزار می‌کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: این تشکل قوی و قدرتمند می‌تواند در توسعه استان‌های شمال غرب کشور نقش‌آفرین باشد و پیگیری به بار نشستن پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذار در این مناطق را عهده‌دار باشد.

جعفری‌بنه خلخال بیان داشت: در نشست امروز تلاش خواهیم کرد با هم‌‌اندیشی و هم‌فکری راهکارهایی را در نظر بگیریم تا در بودجه سال آینده اعتبار ویژه برای طرح‌ها و پروژه‌های استان‌های شمال غرب کشور تخصیص یابد چرا که اگر 70 نماینده این منطقه متحد و همدل باشند بهتر می‌توانند کارها را به سرانجام برسانند.

وی یکی دیگر از دستور کارهای مجمع نمایندگان شمال غرب کشور را حمایت جدی از توسعه استان‌های شمال غرب کشور با نگاه ویژه رئیس جمهور و دولت خدمتگزار به این استان‌ها اعلام کرد و افزود: قرار است به زودی نشستی را با رئیس جمهور و وزرای تاثیرگذار کابینه داشته باشیم تا زمینه و بستر برای طرح مشکلات و تنگناهای توسعه‌‌ای استان‌های شمال غرب کشور فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نزدیکی ایام انتخابات و تاثیرگذاری نمایندگان شمال غرب کشور در گزینش کاندیداهای صلاحیت‌دار و تشویق و ترغیب مردم برای رای دادن به افراد صالح و شایسته و همچنین حضور انسان‌های کاردان و مدیران لایق شمال غرب کشور در کابینه دولت آینده را از جمله اهداف و پیگیری‌های این مجمع در آینده اعلام کرد.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول