اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی رخ داد

درخشش 4 مخترع یزدی/ کسب تاییدیه سطح 3 توسط نخبگان یزدی

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد گفت: در پنجمین جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی از بین 86 اختراع از سراسر کشور، چهار مخترع یزدی مشمول اعتبار پژوهش و نوآوری و موفق به کسب تاییدیه سطح 3 شدند.

درخشش 4 مخترع یزدی/ کسب تاییدیه سطح 3 توسط نخبگان یزدی

حامد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در جشنواره امسال 340 اختراع در جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی شرکت داشتند که بنابر اعلام کمیته داوری بنیاد ملی نخبگان، 86 اختراع از کل کشور مشمول اعتبار پژوهش و نوآوری بنیاد ملی نخبگان در سطح 3 شناخته شدند.

وی یادآور شد: این چهار مخترع یزدی با اختراعاتی در زمینه پزشکی، مکانیک، برق و نانو موفق به کسب تاییدیه بنیاد ملی نخبگان در سطح 3 شدند.

مسئول روابط عمومی بنیاد نخبگان استان یزد افزود: نخبگان یزدی در این جشنواره با خلق ایده‌های جدید و ابتکارات خلاق خوش درخشیدند و در راستای اهداف مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد دانش‌بنیان قدم گذاشتند.

سلطانی اظهار داشت: این چهار اختراع به شماره‌های ثبت مجزا در سازمان ثبت اختراعات کشور به ثبت رسیده‌اند.

به گزارش فارس، پنجمین جشنواره بین‌المللی نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی، همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

انتهای پیام/2464/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول