اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه خبر داد

استقرار اکیپ‌های راهداری در محور سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه گفت: اکیپ‌های راهداری به صورت شبانه‌روزی تا 20 فروردین در محور سوادکوه مستقر می‌شوند.

استقرار اکیپ‌های راهداری در محور سوادکوه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، شیروان مظلومی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌ریزی‌های مربوط به راه شهرستان سوادکوه در ایام نوروز با اشاره به نصب بنر در منطقه گدوک شهرستان سوادکوه توسط اداره راه اشاره کرد و گفت: با نصب بنر بر روی چراغ چشمک زن و تابلوهای هشداری و هدایت کننده، برخورد خواهیم کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه به لکه‌گیری انجام شده در داخل تونل شیرگاه و منطقه نهالستان اشاره کرد و افزود: برای ترمیم چاله‌های داخل شهری، شهرداران با بتن اقدام اصلاحی انجام دهند تا بعد از تعطیلات نوروز اقدامات اساسی درون شهرهای سوادکوه اجرایی شود.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه خط کشی محور را در هفته پایانی اسفند ماه انجام خواهیم داد، یادآور شد: احتمال بارندگی و بارش برف و نمک پاشی برای جلوگیری از یخ‌زدگی موجب پاک شدن خطوط خواهد شد که به این دلیل

خط کشی‌ها را در هفته پایانی اسفندماه انجام خواهیم داد.

مظلومی از حضور شبانه‌روزی اکیپ‌های راهداری در گردنه گدوک تا 20 فروردین خبر داد و یادآور شد: گشت راهداری و گشت شبانه اداره راه و شهرسازی در محور سوادکوه فعال خواهد بود.

وی با تاکید بر همکاری و همراهی خبرنگاران و قلم به دستان برای اجرایی شدن فعالیت‌ها خاطرنشان کرد: خبرنگاران و افراد دست به قلم می‌نشینند و انتقاد می‌کنند و فقط به زبان می‌گویند که انجام شود.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول