اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

آثار مذاکره با 1+5 برای کشور مثبت بوده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: آثار مذاکره گروه 1+5 برای کشورمان مثبت بوده و این مسئله نشان از اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

آثار مذاکره با 1+5 برای کشور مثبت بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد حسن پرآور در آیین تجلیل از دانشجویان ممتاز، مبتکر و نوآور بسیجی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالی‌ شهر بوشهر برگزار شد با تاکید بر مصونیت یافتن دانشجویان از آسیب‌های اجتماعی در کنار تحصیل افزود: انس و الفت دانشجویان با قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت نیاز دانشجویان برای ایمن یافتن آنان در مقابل ناهنجاری‌ها است.

وی با بیان اینکه دشمنان با انواع ترفندهای گوناگون سد راه شما می‌شوند، گفت: دانشگاه علاوه بر تحصیل دانشجویان، یک وظیفه مهم برای صیانت و حفاظت از دانشجویان دارد که مطمئن‌تر تحصیل کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تشکل‌های دانشجویی را یکی از راه‌های حفاظت از دانشجویان دانست و تصریح کرد: افزایش بعد معنوی و نظامی، قرارگرفتن دانشجویان در مسیر اصلی و دادن ارزش‌های انقلاب به آنان وظیفه مهم بسیج دانشجویی است.

مردم ضربه نهایی را در انتخابات به استکبار خواهند زد

پرآور بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: دانشجویانی که در هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از درس و کار گذشتند و خون پاک خود را برای مصون ماندن انقلاب از ترفندهای دشمنان اهدا کردند با داشتن تهذیب نفس در این راه گام نهادند که لازم است دانشجویان این مسیر را طی کنند.

وی تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی اخیر دشمنان را آخرین ترفند آنان دانست و بیان کرد: در این تحریم‌ها قصد داشتند به‌گونه‌ای عمل کنند که مردم از نظام ناامید و حکومت را ساقط کنند ولی مردم با بصیرت کشورمان با حضور میلیونی خود در  22 بهمن ضربه محکمی بر پیکره استکبار زدند و با حضور حداکثری در انتخابات 24 خرداد 92 ضربه نهایی را بر پیکر آنان وارد خواهند کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تشکیل مذاکره 1+5 را نشات گرفته از حضور مردم در صحنه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن دانست و اعلام کرد: آثار این مذاکره که برای کشورمان مثبت بوده است نشان از اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

پرآور فشارها و تحریم اقتصادی را مورد اشاره قرارداد و گفت: اعتبارات عمرانی امسال یک پنجم اعتبارات عمرانی سال گذشته است ولی به همت مسئولان و کارشناسان در روند اجرایی طرح‌ها هیچ خللی ایجاد نشده است که این نشان از بی اثر بودن تحریم‌ها در روند طرح‌ها است.

جایگاه رفیع ایران در المپیادها و کنفرانس‌های بین‌المللی

وی اضافه کرد: هرچند این تحریم‌ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده ولی مردم با تحمل، صبر و مقاومت این گردنه سخت اقتصادی را پشت سر خواهند گذاشت و این تهدیدات به فرصت تبدیل شده به‌گونه‌ای که شاهد افتتاح خلاقیت‌ها و نوآوری‌های جوانان در عرصه‌های گوناگون هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از بالا بودن جایگاه علمی کشورمان در المپیادها و کنفرانس‌های بین‌المللی خبر داد و افزود: در دولت نهم و دهم اقدامات گسترده‌ای برای ارتقاء علمی در کشور به‌عمل آمد به‌گونه‌ای که جوانان ایران اسلامی در همه المپیادهای علمی و کنفرانس‌های جهانی حضور فعال و جایگاه ویژه‌ای دارند.

پرآور دانشجویان را سرمایه‌های نظام دانست و تصریح کرد: آینده کشور به‌دست شما خواهد بود و افزایش درجه علمی شما کشور را به اوج قدرت خواهد رساند.

در این آیین از دانشجویان مبتکر، خلاق، مخترع، ممتاز و نوآور بسیجی دانشگاه‌های استان بوشهر تجلیل شد. 

انتهای پیام/66006/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول