اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

آمادگی مولفه اساسی بازدارندگی تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس آمادگی نیروهای مسلح و همراهی ملت با نظام اسلامی را مهم‌ترین عامل بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمنان عنوان کرد.

آمادگی مولفه اساسی بازدارندگی تهدیدات دشمنان است

سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران نقطه قوت نظام اسلامی است و دشمنان میزان آمادگی ما را ملاک برنامه‌ریزی خصمانه خود علیه ایران اسلامی قرار می‌دهند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان اضافه کرد: هر زمان که دشمنان تشخیص بدهند که ما ضعیف‌تر از آنها هستیم ورود پیدا کرده و برنامه‌های خود را اجرایی می‌کنند اما اکنون این آمادگی و توانمندی نظام اسلامی است که مانع از هر گونه اقدامی علیه ایران اسلامی می‌شود.

به گفته سردار رجبی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از دوران دفاع مقدس، در تمامی مقاطع این آمادگی حفظ شده و ما سپاه پاسداران این مهم را به عنوان نه یک عادت بلکه یک فرهنگ پذیرفته‌ایم.

وی در ادامه نقش رهبر معظم انقلاب در پیشرفت ایران اسلامی در این دریای پرطلاتم فتنه و توطئه‌ها دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و تعهد انقلابیون به انقلاب و منویات رهبری را سبب حرکت قابل قبول ملت در مسیر انقلاب دانست.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تعهدی که به نظام اسلامی دارند خارج از تصورات ماست و معظم‌له به عنوان رهبر حکومت اسلامی این موضوع را ضمانتی برای پشتوانه بیانات خویش قائل هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: ما با وجود چنین مولفه‌هایی از تمامی توطئه‌ها، مسائل قومی، فتنه‌های مختلف، درگیری نظامی و یک سری دشمنی‌ها با موفقیت عبور کرده‌ایم و هیچ تعهدی به بیگانگان نداریم که سرسپرده آنان باشیم.

وی تصریح کرد: بیداری اسلامی که از انقلاب ما الهام گرفته است اکنون پشتوانه‌ای برای نهضت‌های اسلامی شده است و بیشتر انقلابیون در کشورهای اسلامی به نظام ما دل ‌بسته‌اند.

سردار رجبی ادامه داد: در حالی که تمامی فضاهای پیرامونی ما روند ناامیدی در جامعه اسلامی ما را ترویج می‌دهند و در این راستا فضاسازی می‌کنند که مردم از نظام اسلامی خسته شده‌اند، به یکباره مردم در 22 بهمن به خیابان‌ها می‌آیند و تمامی رشته‌های بافته شده آنان را پنبه می‌کنند.

وی گفت: در حقیقت حضور مردمی در 22 بهمن امسال در جریان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خردادماه سال آینده نیز تکرار می‌شود چرا که مردم خود به این نتیجه رسیده‌اند که نظام اسلامی تنها حکومتی است که قوانین آن برگرفته از آموزه‌های دین و قرآن است و این مهم اقتدار و عظمت ملت را چندین برابر می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان گفت: ملت ما همواره همراه و پشتوانه نظام اسلامی است و همان‌گونه که در 9 دی 88 فتنه‌گران را رسوا کردند، سال آینده با مشارکت حداکثری در انتخابات بهترین گزینه را انتخاب می‌کنند و انشاءالله دولتی کارآمد از آن بیرون خواهد آمد.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول