اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

حرکت نیروهای مسلح بر مبنای ولایت است / تهدیدات بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌‌فقیه در استان کردستان گفت: نیروهای مسلح کشور اساس حرکت و اهداف خود را بر مبنای ولایت و ولایتمداری گذاشته و این مؤلفه بارز آنان را از هر توطئه‌ای مصون داشته است.

حرکت نیروهای مسلح بر مبنای ولایت است / تهدیدات بی‌اثر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در مراسم استقلال تیپ شهید سرلشکر نصرت‌زاد سنندج، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی سازمان یافته و قدرتمند در هر صحنه‌ای که نظام اسلامی به حمایت آن نیاز داشته مقتدرانه وارد شده و وظیفه خود را به نحو شایسته‌ای انجام داده است.

وی از نیروهای مسلح به عنوان عامل اصلی اقتدار و عظمت ایران اسلامی در جهان نام برد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علاوه بر داشتن نیروی ایمان از پشتوانه مردمی برخوردار بوده و این مهم برتری آنان را در برابر قدرت‌های جهان محقق ساخته است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان انقلاب اسلامی را استمرار انقلاب پیامبر خواند و از ولایت ‌فقیه نیز به عنوان نائب امام زمان(عج) بر زمین نام برد و اظهار کرد: جاری کردن دستورات اسلام در جهان مهم‌ترین رسالت انقلاب اسلامی و رمز ماندگاری آن است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: دفاع از دین خدا و مقابله با استکبار و جهان کفر بزرگترین ویژگی یک ارتش الهی ‌است که امروز در نیروهای مسلح ایران اسلامی نمود عینی دارد.

وی خاطرنشان کرد: توانایی رزمی نیروهای مسلح پشتوانه‌ای برای انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و آنان هم از هیچ تلاشی در زمینه دفاع از نظام و ملت کوتاهی نکرده و نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی اضافه کرد: امروز با وجود نیروهای مسلح آموزش دیده و توانمند، هیچ قدرتی یارای مقابله با کشور اسلامی ما را ندارد.

وی تبعیت محض از ولایت فقیه را مهم‌ترین عامل اقتدار نیروهای مسلح در کشور دانست و گفت: حرکت در مسیر اجرای دستورات فرمانده‌کل قوا در زمینه استقرار ارزش‌های دین اسلام در جهان از موفقیت‌های نیروهای مسلح است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان از نیروهای مسلح ایران اسلامی به عنوان عامل ایستادگی در برابر تهدیدات دشمنان نام برد و اضافه کرد: نیروهای مسلح با تکیه بر نیروی ایمان و اعتقاد راسخ آنان به نظام اسلامی و ارزش‌های آن مانع از تحقق تهدیدات دشمنان می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش انقلاب اسلامی ایران را احیاگر ارزش‌های دین اسلام در جهان خواند و بیان داشت:‌ بیداری اسلامی و حرکت‌های انقلابی شکل گرفته در جهان اسلام الهام گرفته از انقلاب مردمی ایران است.

به گفته وی، تهدیدات و تحریم‌های اخیر دشمنان هم تنها با هدف کند کردن حرکت‌های روبه رشد ایران در عرصه‌های مختلف است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: این تهدیدات در ملت آزاده ایران که متکی به نیروی ایمان هستند اثری نداشته و مسیر پیشرفت با سرعت بیشتری طی خواهد شد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول