به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جعفر معماریان طهرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات اصناف استان، امور مرتبط به شکایات دریافتی مردم را بررسی میکند و در ماه گذشته توانست رویکرد بسیار مناسبی داشته و رضایت شاکیان را جلب کند.
وی با اشاره به نبود اتیکت و گرانفروشی به عنوان عمدهترین دلایل شکایات، عنوان کرد: در ماه گذشته حدود 2 هزار و 800 شکایت از واحدهای صنفی سطح شهر دریافت و تمام آنها بررسی و با متخلفان برخورد شد.
معماریان تصریح کرد: در بهمن ماه امسال با پیگیری واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات صنفی و اقدامات مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، بالغ بر 317 میلیون ریال به شاکیان واحدهای صنفی عودت داده شد.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد ادامه داد: در ماه گذشته در سایر شهرستانهای خراسانرضوی نیز حدود 900 مورد از شکایات و گزارشات مردمی پیگیری و مبلغ 18 میلیون ریال به شاکیان بازگردانده شد.
معماریان طهرانی ارزش فرمهای تخلف صادر شده را یک میلیارد و 700 میلیون ریال در کل استان اعلام کرد و گفت: با توجه به ضرورت افزایش بازرسیها در ایام پایانی سال، طرح بازرسی و نظارت ویژه اصناف از نیمه بهمن ماه در سطح استان آغاز شده و اکیپهای سیار بازرسی اصناف به منظور پیگیری شکایات مردمی در سطح شهر مستقر شدهاند.
انتهای پیام/70002/ش20/ض1002