اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و در نخستین روز از هفته درختکاری

25 هزار اصله نهال توسط بسیجیان گچساران غرس شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته درختکاری و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، 25 هزار اصله نهال درخت مرکبات توسط بسیجیان گچساران غرس شد.

25 هزار اصله نهال توسط بسیجیان گچساران غرس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امروز و با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان، سپاهیان و بسیجیان گچساران 25 هزار اصله نهال کاشته شد.

بسیجیان و سپاهیان گچساران در این مراسم 25 هزار اصله نهال درخت مرکبات در منطقه آبدالان امامزاده جعفر(ع) و پادگان قدس سپاه ناحیه گچساران کاشتند.

بسیجیان در عرصه‌های مختلف باصلابت و بابصیرت هستند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بسیج سازندگی با تأمین نیروی مورد نیاز در امور فرهنگی، آموزشی، عمرانی و نیز در زمینه‌های فضاسازی، راه‌سازی، محرومیت‌زدایی و دیگر زمینه‌ها با ادارات و سازمان‌ها و نهادها همکاری دارد.

سردار یونس امیری با تشریح نقش حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف ابراز داشت: امروزه حضور باصلابت، بابصیرت و توانمند بسیجیان و سپاهیان در عرصه‌های مختلف بیش از پیش است.

وی با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسائل مختلف تصریح کرد: اقدامات بسیج در زمینه های مختلف به منظور عمل به بیانات رهبری بوده و توجه به ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی نیز به طور ویژه مورد توجه است.

سردار امیری یادآور شد: بسیجیان با حضور در صحنه‌های مختلف و انجام امور مختلف فرهنگی، عقیدتی، نظامی و اقتصادی نشان داده‌اند که به برکت انقلاب اسلامی ایران هر جا که نیازی احساس شده بسیج وارد عمل شده است.

وی ادامه داد: حضور فعال بسیجیان در عرصه جنگ اقتصادی، دشمنان را مانند همیشه با شکست مواجه کرده و به دشمنان می‌فهماند با هیچ قدرتی توان مقابله با بسیجیان ولایتمدار و متعهد ایران اسلامی را ندارند.

غرس نهال در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران نیز در این آیین اظهار کرد: غرس 25 هزار اصله نهال امروز و به مناسبت هفته درختکاری صورت گرفته است.

جهانگیر انصاری بیان داشت: درختان غرس شده شامل زیتون، لیمو، پرتقال و انگور بوده که توسط بسیجیان غرس شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف سپاه گچساران در طول سال و با بیان‌ این‌که این اقدام در راستای عمل به دستور رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان یک نهاد همه جانبه همانگونه که در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن حضور هدفمند و مؤثر داشته، در نبرد اقتصادی نیز نقش پویا و مؤثری دارد.

انصاری فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی را یکی از رسالت‌های مهم بسیج عنوان کرد و با توجه به اهمیت نهضت درختکاری و فرامین مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: کاشت درخت از جمله درختان میوه یکی از بهترین راه‌ها برای مبارزه با آلودگی هوا بوده که بسیج سازندگی سپاه گچساران آمادگی خود را نسبت به کاشت درخت در مناطق مختلف اعلام کرده است.

انتهای پیام/82014/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول