اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

فرهنگ دینی زیربنای توسعه اعتقادات مذهبی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: فرهنگ دینی زیربنای توسعه اعتقادات دینی و مذهبی هر کشوری را تشکیل می‏دهد.

فرهنگ دینی زیربنای توسعه اعتقادات مذهبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام علی شکری در جلسه ستاد شئون مذهبی شهرستان شاهرود گفت: مناسبت‏های مذهبی بهترین فرصت جهت شناساندن ویژگی‌های ائمه(ع) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به دسیسه‏های فرهنگی دشمنان در قالب هجمه‌های فرهنگی اظهار داشت: ارتقای فرهنگ دینی در جامعه مهم‏ترین راه مقابله با دسیسه‏های فرهنگی دشمنان است.

فرماندار شهرستان شاهرود نیز در ادامه این جلسه ضمن تأ‌کید بر اثرگذاری مراسم معنوی در جامعه تصریح کرد: غنابخشی فکری و محتوایی مجالس و مراسم سوگواری ائمه در ارتقای بصیرت و معرفت اقشار مختلف مردم در مقابله با تحریفات و بدعت‌های پدید آمده در این زمینه مؤثر است.

مهدی بندرآبادی تصریح کرد: در جامعه امروز، آفات و بدعت‌های به‌وجود آمده در مراسم سوگواری ائمه به‌ویژه حماسه عاشورا موجب نگرانی علما، فرهیختگان و ارادتمندان به سیدالشهدا (ع) شده است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: باید با عمق بخشیدن به فرهنگ دینی جامعه و برنامه‌ریزی، جلوی سوء‌استفاده دشمن از این فضا برای رسیدن به مقاصد شوم را گرفت.

حجت‏الاسلام ولی‏الله مصائبی اظهار داشت: باید در اجرای برنامه‏های فرهنگی دستگاه‏های مسئول با انسجام بیشتری فعالیت کرده و از اجرای برنامه‌های کلیشه‏ای پرهیز کنند.

انتهای پیام/74002/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول