اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ارشاد ابرکوه:

برگزاری جشن‌های مذهبی جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه از مسئولان کانون‌های فرهنگی مساجد این شهرستان خواست تا برای برگزاری جشن‌های مذهبی، اهتمام بیشتری داشته باشند.

برگزاری جشن‌های مذهبی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، جواد عادل در بازدید از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه در آستانه سالروز تاسیس این کانون‌ها اظهار داشت: همکاری تنگاتنگ کانون و هیئت امنای این مسجد با محوریت امام جماعت، سبب برگزاری برنامه‌های بسیار خوبی شده که خواستار استمرار این همکاری و برنامه‌ریزی بهتر برای حضور 100 درصدی جوانان محل در مسجد هستیم.

وی افزود: حضور پررنگ جوانان و نوجوانان در مساجد حاکی از یک اتفاق خوب فرهنگی در این مکان‌ها در راستای رونق بخشی به نماز جماعت و فعالیت‌های فرهنگی است.

عادل گفت: اگر محور همه فعالیت‌های پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصوم(ع) در صدر اسلام، مسجد بود، این مسئله الگویی برای همه ما برای تقویت مسجد به عنوان محور فعالیت‌های فرهنگی، هنری و حتی اقتصادی و اجتماعی است.

وی با انتقاد از کم توجهی به اعیاد اسلامی به ویژه میلاد ائمه(ع)، خواستار توجه بیشتر بچه‌های کانون و هیئات مذهبی به مراسم دینی به ویژه میلاد همه ائمه معصوم(ع) شد.

بر اساس این گزارش، افتتاح کانون حضرت فاطمة الزهرا(س) واقع در مسجد جامع اردی و مجموعه کودکانه وابسته به این کانون از دیگر برنامه‌های انجام شده در این مراسم بود.

مجموعه کودکانه نسبت به نگهداری و آموزش کودکان در وقت نماز جماعت اقدام می‌کند تا خانواده‌ها با آرامش بهتری بتوانند در نماز جماعت شرکت کنند.

در ادامه بازدیدها از کانون‌های سید الشهدا(ع)، منتظران یوسف زهرا(س)،‌ ولایت، شهید آوینی، شهدا، فاطمة الزهرا(س)، حضرت ابوالفضل(ع)، صاحب الزمان(عج) و منتظران مهدی(عج) بازدید شد.

مدیر مسئولان این کانون‌ها با مطرح کردن برنامه‌ها و کمبودها و ارائه گزارش از کارهای انجام شده و در دست اقدام، از مسئولان ذیربط خواستار کمک‌ها و حمایت‌های بیشتر شدند.

انتهای پیام/2464/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول