اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی دهگلان بیش از 85 درصد است

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان گفت: ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری دهگلان به 98 درصد و در روستاهای شهرستان به بالای 85 درصد رسیده است.

ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی دهگلان بیش از  85 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، محمد رضایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان که در مسجد جامع روستای نیاز برگزار شد ضمن اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای در آلماتی، اظهار کرد: اتحاد، همبستگی و وقت‌شناسی این ملت بزرگ موجب شد  طرف‌های مقابل به گونه‌ای دیگر وارد مذاکره با جمهوری اسلامی شوند.

وی گفت:حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، ثابت کرد که مردم پشت سر مقام معظم رهبری و نظام خواهند ایستاد و همین امر موجب شد که مذاکرات هسته‌ای نیز به نفع ایران پایان یابد.

فرماندار دهگلان گفت: ایران هیچ زمان به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نیست؛ نه به این دلیل که امریکا مخالف آن است، بلکه اعتقادات دینی و اسلامی ما مجوز چنین امری را نمی‌دهد.

وی با تاکید بر صلح‌آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران تصریح کرد: مشکلات و موانعی که غرب برای ایران درمورد فعالیت هسته‌ای درست می‌کند، ناشی از آن است که جمهوری اسلامی به یک الگو برای مردم جهان تبدیل شده و غرب از این موضوع هراس دارد.

فرماندار دهگلان در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به روستاها اشاره کرد و گفت: تا اواخر سال 84 تنها یک روستای شهرستان دهگلان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بود که این آمار در سال 88 به 20 روستا و امروز نیز این رقم به 74 روستا رسیده است.

وی اضافه کرد: ضریب نفوذ گاز هم در مناطق شهری این شهرستان به 98 درصد و در روستاها به بالای 85 درصد رسیده است.

رضایی گفت: در راستا تحقق شعار دولت عدالت‌محور، هم‌اکنون عملیات گازرسانی 12 روستای دیگر در شهرستان در حال انجام است که با اتمام این کار تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز به 86 روستا می‌رسد و ضریب نفوذ گاز در روستاها نیز به بالای 90 می‌رسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان در اردیبهشت 88 گازرسانی به 57 روستا مصوب شد که 100 درصد این مصوبات در دهگلان محقق شده است.

انتهای پیام/‌79013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول