به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علیرضا منجم اظهار داشت: امروز روابط عمومی شهرداریها تبدیل به یکی از ارکان مدیریت شهری شدهاند و به صورت مستقل و علامت تجاری که به هیچ عنوان قابل حذف نیست کار خود را انجام میدهند.
وی به نقش کنونی روابط عمومی شهرداریها در مدیریت شهرها اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر توجه خوبی به روابط عمومیها در مدیریت شهری شده است.
وی تصریح کرد: در حدود چهار سال پیش نقش روابط عمومیها در مدیریت شهری قابل شناسایی نبود، این در حالی است که در سالهای اخیر و با توجه به اینکه مدیران شهری به اهمیت روابط عمومیها در سطح شهر پی بردهاند رشد خوبی در این حوزه صورت گرفته است.
رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین جایگاه روابط عمومی ها در حوزه مدیریت شهری را متمایز از سایر دستگاهها و ارگانها دانست و اظهار کرد: امروز شاهد حضور روابط عمومی شهرداریها در جلب مشارکتهای مردمی، برگزاری مراسمهای مختلف، موضوعات مرتبط با شهر، اطلاعرسانی و موضوعات مختلف فرهنگی ـ اجتماعی شهر هستیم.
منجم ادامه داد: در حالی روابط عمومی شهرداریها با چنین حجم گسترده کاری تبدیل به علامت تجاری خاص و جزو جدا نشدنی شهر شدهاند که در خیلی از حوزههای تخصصی همچون فرهنگی و ورزشی چنین موضوعی دیده نمیشود و بار بسیاری از موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهر بر دوش شهرداریها و روابط عمومی آن ها افتاده است.
وی یکی از این دلایل را موضوعات اقتصادی دانست و گفت: گرچه فشار اقتصادی در مدیریت شهری بسیار ملموس است اما این نهاد نسبت به سایر دستگاهها کمتر با این موضوع دست و پنجه نرم میکند.
انتهای پیام/2667/ع/ظ1004