اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه پزشکی کرمان خبر داد

اعزام 480 دانشجوی کرمانی به سرزمین وحی

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 480 دانشجو‌ از استان کرمان در فروردین ماه 92 به عمره دانشجویی اعزام می‌شوند.

اعزام 480 دانشجوی کرمانی به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی پیش از ظهر امروز در همایش دانشگاهیان عمره‌گزار استان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر اظهار داشت: سال جاری حدود 5 هزار نفر از دانشجویان استان کرمان برای عمره دانشجویی ثبت‌نام کردند.

این مسئول با بیان اینکه سهمیه سال جاری عمره دانشجویی کاهش یافته است، افزود: در مجموع 480 دانشجو از استان کرمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

عارفی تصریح کرد: 240 نفر از دانشجویان پسر مجرد و 120 زوج در سهمیه اعزام سال 92 به عمره مفرده قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این دانشجویان در قالب چهار کاروان اعزام می‌شوند، بیان داشت: مدت زمان سفر 12 روزه است و کاروان متأهلان در 19 فروردین ماه و مجردان در 31 فروردین ماه 92 اعزام می‌شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر تمام فعالیت‌ها و کارهای اجرایی اعزام دانشجویان انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اینکه سفر از منظر اسلام امری پسندیده عنوان شده است، ابراز داشت: اما این سفر و مکان برای رسیدن به خداوند و سفری عرفانی و سلوکی است.

عارفی تصریح کرد: همه زمان‌ها و مکان‌ها از آن خداوند است، اما بعضی زمان‌ها و مکان‌ها را خداوند برای انسان‌ها مورد تاکید قرار داده و انتخاب کرده است، لذا باید در این سفر نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم.

انتهای پیام/80017/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول