اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تعاون روستایی همدان خبر داد

راه‌اندازی غرفه‌های نوروزی در 8 شهرستان همدان

خبرگزاری فارس: مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو شبکه تعاون روستایی همدان با هدف عرضه مستقیم محصولات کشاورزی غرفه‌های نوروزی بر پا کرده است.

راه‌اندازی غرفه‌های نوروزی در 8 شهرستان همدان

رضا عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: شبکه تعاون روستایی استان همدان در 9 شهرستان حضور فعالی در برگزاری نمایشگاه‌‍های عرضه مستقیم کالا به مناسبت فرارسیدن سال نو داشته‌اند.

مدیر تعاون روستایی استان همدان افزود: متناسب با برگزاری نمایشگاه‌ها در هر شهرستان اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی در غرفه‌های متعدد، اقدام به عرضه مستقیم محصولات متنوع کشاورزی از جمله برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ و سیب‌زمینی کرده‌اند.

وی گفت: از شاخصه‌های مهم عرضه مستقیم محصولات کشاورزی حذف واسطه‌ها است.

مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: این امر سبب می‌شود محصولات تولیدکنندگان به راحتی و به صورت مستقیم عرضه ‌شود و فواید آن هم برای مصرف‌کننده و هم تولیدکننده بارز است.

عباسی تصریح کرد: توزیع انواع گوشت گرم و سرد و سیب‌زمینی تا سقف 600 تومان در غرفه‌های اتحادیه‌های تعاون روستایی به صورت روزانه با قیمتی ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های دیگر در این فروشگاه صورت می‌گیرد.

وی همچنین به فروشگاه‌های اتحادیه‌های تعاون روستایی در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر، رزن و بهار اشاره کرد که به صورت دائمی آماده خدمات‌رسانی به مردم و خصوصاً تأمین مایحتاج سال جدید هستند.

مدیر تعاون روستایی استان همدان اظهار داشت: این فروشگاه‌ها کالاهای خود را با 5 تا 15 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول