اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری:

خشکسالی 30 حلقه چاه آب چهارمحال و بختیاری را خشک کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری گفت: بدلیل خشکسالی و کمبود آب 30 حلقه چاه آب در این استان کاملا خشک و سایر چاه‌ها نیز دچار افت آب شده است.

خشکسالی 30 حلقه چاه آب چهارمحال و بختیاری را خشک کرد

اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات آبرسانی و بیش از 52 درصد تحت پوشش خدمات فاضلاب قرار گرفته‌اند.

وی افزود: در شهرهای استان چهارمحال و بختیاری 10 واحد تصفیه خانه فاضلاب وجود دارد که از این تعداد پنج واحد در مدار بهره‌برداری، یک واحد آماده بهره‌برداری و چهار واحد در دست ساخت است که حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

یزدانی تعداد چاه‌های تامین کننده آب شهرهای تحت پوشش این شرکت را 163 حلقه اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد 30 حلقه چاه بدلیل خشکسالی و کمبود آب کاملا خشک  و سایر چاه‌ها نیز دچار افت آب شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اگر چه عمده منابع تامین کننده آب شرب چاه‌ها هستند ولی با شرایط بوجود آمده دیگر جوابگوی نیاز آب مورد نیاز مردم استان نیستند و ما تلاش داریم از سایر منابع سطحی آب شرب مورد نیاز استان را تامین کنیم.

یزدانی با بیان اینکه در حال حاضر برای شهرستان لردگان، ناغان و اردل از چشمه‌ها و منابع سطحی استفاده می‌کنیم، ادامه داد: برای شهرستان سامان نیز تصفیه خانه آب در حال احداث است.

وی با اشاره به وضعیت افت سطح آب منابع زیر زمینی بر لزوم پرهیز از هدر دادن آب توسط آحاد جامعه تأکید و خاطر نشان کرد: برهمین اساس لازم است تا رسانه‌های گروهی فرهنگ بهینه مصرف در جامعه را ترویج کنند.

انتهای پیام/68001/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول