اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرودشت فارس صورت گرفت

کشف 4 کیلو مواد مخدر از یک خودرو زانتیا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از توقیف یک خودرو زانتیا و کشف چهار کیلوگرم مواد مخدر از آن در این شهرستان خبر داد.

کشف 4 کیلو مواد مخدر از یک خودرو زانتیا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، علی شیبانیان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هنگام گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک خودروی زانتیا مظنون شدند.

وی ادامه داد: ماموران هنگامی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

شیبانیان گفت: در بازرسی از این خودرو سه کیلو و 700 گرم تریاک و 500 گرم سوخته تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف شد.

این مسئول در پایان اضافه کرد: خودرو به همراه راننده و مواد مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند.                    

بر اساس این گزارش همچنین با اجرای طرح امنیت محله‌محور در شهرستان جهرم یک کیف‌زن سابقه‌دار دستگیر و 18 سرقت از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور و مطالبات شهروندان در مورد بر خورد با سارقان کیف‌زن، شناسایی سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت.

یوسف ملک‌زاده عنوان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط ماموران پلیس آگاهی جهرم، سارق کیف‌زن شناسایی شد.

وی بیان داشت: در حالی که این سارق قصد فعل مجرمانه دیگری مقابل یکی از بانک‌های شهرستان جهرم را داشت در یک عملیات غافل‌گیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم متذکر شد: در تحقیقات انجام شده از این متهم دستگیر شده که سابقه‌دار و چند مرتبه به اتهام کیف‌زنی و جیب‌بری بازداشت شده بود، 18 کیف‌زنی و جیب‌بری در شهرستان‌های مختلف استان فارس، کشف شد.

ملک‌زاده به شهروندان توصیه کرد که از به همراه داشتن وجوهات نقد به مقدار بسیار خوداری و حتی‌المقدور از کارت‌های شتاب بین بانکی در جابه‌جایی پول نقد استفاده کنند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول