اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

افزایش 60 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از افزایش کشف 60 درصدی مواد مخدر در سال جاری خبر داد.

افزایش 60 درصدی کشفیات مواد مخدر در همدان

محمد اشتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر استان همدان، امسال کشفیات مواد مخدر 60 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد باندهای متلاشی شده نیز طی این مدت 68 باند مواد مخدر بوده است، از نظر تعدادی آن را مشابه 11 ماه سال قبل دانست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کاهش سه درصدی تعداد دستگیرشدگان در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: دستگیرشده خانم هم نیز داشتیم ولی تعداد آنها اندک بوده و قابل ملاحظه نیست.

وی با اشاره به اینکه گرانی مواد مخدر صنعتی و انسداد مرزها باعث افزایش گرایش به استفاده از مواد مخدر سنتی در بین معتادان شده است، افزود: از این رو بیشتر مواد کشف شده مربوط به مواد مخدر سنتی به ویژه تریاک بوده است.

اشتری از برگزاری پنج عملیات مشترک و برون‌استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و ابراز داشت: این عملیات مشترک با استان‌های خراسان رضوی و خوزستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه مواد مخدر عامل بدبختی جامعه است، توجه خانواده‌ها به مراقبت از فرزندان را عمده عامل مقابله با این بلای خانمانسوز دانست.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان سخنانش خواستار بسیج تمام نهادها و سازمان‌ها دخیل در امر مقابله با مواد مخدر شد.

انتهای پیام/89002/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول