اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس:

توفیقات هسته‌ای ایران امروز بسیار گسترده است / تولید داروهای خاص در داخل کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: توفیقات هسته‌ای ایران امروز بسیار گسترده بوده و به جایی از پیشرفت رسیده است که استکبار جهانی تاب دیدن این توفیقات و پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور را ندارد.

توفیقات هسته‌ای ایران امروز بسیار گسترده است / تولید داروهای خاص در داخل کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین روح‌الله عباسپور در همایشی که به مناسبت هفته امور تربیتی در شهرستان بویین زهرا برگزار شد، با بیان اینکه در دهه‌ نخست انقلاب اسلامی توجه به مسائل تربیتی با همت شهیدان رجایی و باهنر پی‌ریزی شد، اظهار داشت: این امر پایه و اساس امور تربیتی را بنا نهاد و در حوزه‌های مختلف نیز امروز امر تربیت رواج یافته است.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی نیاز به تربیت در نهاد آموزش و پرورش را ضروری دانست و تصریح کرد: متأسفانه در حوزه تربیت در سال‌هایی نه‌ چندان دور کار‌هایی جزئی و نه کلی صورت گرفته که البته امروز مسئولان با تمام قوا به دنبال اشاعه فرهنگ تربیت در سطح جامعه هستند.

وی با بیان اینکه حجم بالایی از داروهای خاص در داخل کشور تولید می‌شود، عنوان کرد: توفیقات هسته‌ای جمهوری اسلامی امروز بسیار گسترده بوده و ایران اسلامی به جایی از پیشرفت رسیده است که استکبار جهانی تاب دیدن این توفیقات و پیشرفت‌های خیره‌کننده کشور را ندارد.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در بسیاری از جنبه‌های نظامی نیز پیشرفت داشته است، بیان کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی در تولید برخی محصولات نظامی جزو پنج کشور برتر و در برخی جنبه‌های دیگر جزو 10 کشور برتر دنیا محسوب می‌شود.

عباسپور پیرامون ضرورت حفظ وحدت بین مسئولان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان نسبت به این مسئله توجه داشته و در راستای تحقق منویات و رهنمود‌های رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی گام برداشته و تلاش کنند.

انتهای پیام/77005/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول