اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش صورت گرفت

گودبرداری غیراصولی در گرگان بازهم حادثه آفرید

خبرگزاری فارس: گودبرداری غیراصولی در عملیات ساخت واحد مسکونی در گرگان بازهم حادثه آفرید.

گودبرداری غیراصولی در گرگان بازهم حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دقایقی پیش در بلوار صیاد شیرازی گرگان گودبرداری غیراصولی و عدم ایمنی و نظارت کامل توسط مهندس ناظر موجب رانش زمین شد.

در این حادثه چهار نفر از کارگران که مشغول کار بودند در زیر آوار مانده که یک نفر کشته و سه نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که حال سه نفر نیز وخیم گزارش شده است.

مدیر فنی تیم امداد و نجات اعزامی سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: حدود یک ساعت پیش بعد از تماس با مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان مبنی بر بروز حادثه در عملیات ساخت در بلوار صیاد شیرازی، یک تیم از ایستگاه سه به محل حادثه اعزام و پس از سه دقیقه این تیم به محل حادثه رسید و عملیات نجات آغاز شد.

مهدی قره‎قاشی اظهار داشت: به دلیل عمق حادثه و حساس بودن عملیات تیم اعزامی درخواست کمک کرده و بلافاصله تیم بعدی همراه همکاران امداد و نجات هلال‌احمر به محل اعزام شدیم و عملیات نجات ادامه پیدا کرد.

وی بیان داشت: در این حادثه سه نفر از کارگران از زیر آوار نجات یافته و به بیمارستان اعزام شدند که و متأسفانه یک نفر بر اثر شدت جراحات در محل جان خود را از دست داد.

مدیرفنی تیم امداد و نجات تیم اعزامی آتش‎نشانی خاطرنشان کرد: در نگاه و بررسی اولیه گودبرداری کاملاً غیرایمنی و غیراصولی و بدون نظارت کافی دلیل این حادثه است، اما در نهایت نظر نهایی و کارشناسی باید بعد از بازدید کارشناس سازمان آتش نشانی و نظام مهندسی اعلام شود.

وی از مهندسان ناظر و کارگران و پیمانکاران خواست تا در هر نوع عملیات ساخت ابتدا ایمنی را مدنظر قرار داده و بعد به انجام کار بپردازند.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول