اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

موفقیت‌های امروز ایران مدیون خون پاک شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار بیجار گفت: پیشرفت و موفقیت‌های چشمگیر ایران را به برکت خون شهدا دانست و گفت: حرکت در مسیر شهدا حاکمیت جهانی اسلام را محقق می‌کند.

موفقیت‌های امروز ایران مدیون خون پاک شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی در مراسم ارتقای دهستان توپ آغاج به شهر در جمع مردم شهیدپرور این شهر اظهار کرد فضای آرام کنونی کشور ما از برکت شهدای اسلام و تداوم این آرامش جز در سایه وحدت مردمی و گوش به فرمان بودن فرامین رهبری امکان‌پذیر نیست.

فرماندار بیجار ضمن تشکر از حضور مردم توپ آغاج به دلیل حضور باشکوه آنان در تمامی عرصه‌های نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم شریف این خطه چه در  ایام انقلاب و چه در ایام جنگ تحمیلی با تکیه بر مقدسات و فرامین اسلامی در صحنه‌های مختلف حضور داشته و ولایت‌مداری خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: اگر امروز نیز توجهی به این خطه شهیدپرور می‌شود نشأت گرفته از نوع نگاه حاکمیتی ایران سلامی است.

کریمی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی بیان کرد: از جانب آمریکای جنایتکار 20 بار و از جانب اروپا 10 بار تحریم شده‌ایم که هدف استکبار جهانی از این همه تحریم و جنگ نرم ایجاد تفرقه بین مردم ایران اسلامی است و اگر همسویی و یکدلی بین مردم و مسئولین نباشد بدون شک دشمن به اهدف شومش خواهد رسید.

فرماندار بیجار به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با هوشیاری و خلوص نیت در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهیم شد تا دشمن بداند فتنه سبز سال 88 برای شکستن حصار اعتماد ملت و دولت ایران خیالی واهی بود و مردم با حضور خود اجازه تکرار چنین خیانت‌هایی را در حق ایران اسلامی نخواهد داد.

وی اضافه کرد: با حضور خود در انتخابات سال آینده عمل ناشایست خائنین مکتب عاشورا و امام حسین(ع) را  بار دیگر محکوم خواهیم کرد.

وی ضمن تبریک ارتقاء دهستان توپ آغاج به شهر گفت: توپ آغاج با 713 خانوار و 2498 نفر به شهر ارتقاء یافت و این در سایه موهبت الهی و برکات وجود رهبر و خون شهد و همت مردم و مسئولین است.

کریمی در پایان ابراز امیدواری کرد این تغییر مایه برکت و آبادانی توپ آغاج شود.

انتهای پیام/79015/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول