اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نشست «آیپک»-8/ رئیس سابق دستگاه اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی:

تهران حق دارد فکر کند بین اسرائیل و آمریکا اختلاف وجود دارد

خبرگزاری فارس: «عاموس یادلین» در نشست امشب کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل گفت: آمریکا و اسرائیل باید اختلاف‌ها را برطرف کرده و برای تبیین راهبردهای مقابله با ایران باهم هماهنگ باشند.

تهران حق دارد فکر کند بین اسرائیل و آمریکا اختلاف وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، «عاموس یادلین» روز دوشنبه وجود شکاف میان آمریکا و اسرائیل اذعان کرد و از دو طرف خواست در تبیین راهبرد‌های مقابله با ایران با هم هماهنگ باشند.

رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی رژیم‌صهیونیستی که در واشنگتن و نشست سالانه سیاستگذاری کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل (آیپک) صحبت می‌کرد، گفت: ما داده‌هایی مشابه را با هم در میان می‌گذاریم، ما اطلاعاتی مشابه داریم، ما در این هدف که نمی‌خواهیم بگذاریم ایران هسته‌ای شود، هم جهت هستیم. اما از همکف تا سقف ساختمان این مسئله در و پنجره‌های زیادی وجود دارد، که از این نظر اسرائیل و آمریکا در محل‌های متفاوتی قرار دارند. ما باید از این نقطه‌نظر که چطور از هسته‌ای شدن ایران جلوگیری کنیم، خیلی به هم نزدیک‌تر شویم.

«آیپک» مهم‌ترین لابی صهیونیست‌ها در آمریکا به شمار می‌آید. نشست سالانه سیاستگذاری این کمیته از روز گذشته در واشنگتن آغاز شده است. موضوع برنامه هسته‌ای ایران مهم‌ترین مسئله‌ای است که در این نشست مورد بحث قرار می‌گیرد.

«جان مک‌کین» سناتور آمریکایی هم در پاسخ به یادلین گفت: ایران حتما باید فکر کند که بین اسرائیل و آمریکا هیچ شکافی نیست. آن‌ها الان فهمیده‌اند که بین دو طرف اختلاف هست.

یادلین در پی صحبت‌های مک‌کین گفت که ممکن است این باور ایرانی‌ها بی‌ربط هم نبوده و قبال توجیه باشد.

وی سپس گفت: شما نمی‌خواهید وارد یک جنگ جدید شوید. خوب این قابل توجیه است. اما این یک جنگ نخواهد بود، این فقط یک عملیات یک شبه است و باید در مورد آن با هم صحبت کنیم.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول