اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه بویراحمد عنوان کرد

اشتباه تاکتیکی بلای جان شهرداری یاسوج / ترسیدن یعنی نرفتن به لیگ برتر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه بویراحمد گفت: در بازی به فولاد یزد تنها اسیر اشتباهات تاکتیکی خود شدیم و صدرنشینی را به استقلال اهواز تقدیم کردیم.

اشتباه تاکتیکی بلای جان شهرداری یاسوج / ترسیدن یعنی نرفتن به لیگ برتر

پرویز موسوی امروز و پس از دیدار دو تیم شهرداری یاسوج و فولاد یزد در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور که به تساوی انجامید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر با بیان اینکه از شدت ناراحتی توان حرف زدن ندارم، اظهار داشت: در مقابل تیم رده آخری مساوی کردیم که اصلاً نتیجه خوبی نبود.

وی ادامه داد: دوست ندارم با گفتن برخی ایرادهای تاکتیکی در تیم موجب حاشیه‌سازی شوم؛ اما باید گفت که در این بازی تنها به دلیل ضعف تاکتیکی و با دست خودمان دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز از ترکیب غدیری تعجب کردم، چراکه در هفته‌های گذشته تیم با ترکیبی خوب از بازی‌های داخل خانه نتیجه گرفته بود.

موسوی تصریح کرد: در بازی داخل خانه باید با دو مهاجم در مقابل تیم‌های میهمان قرار بگیریم و آن دو مهاجم نیز باید تخصص این پست را داشته باشند.

وی افزود: با داشتن چند مهاجم سرعتی چرا از وجود آن‌ها استفاده نمی‌کنیم؛ در صورتی که با وجود آن‌ها می‌توان قلب خط دفاعی هر تیمی را نشانه گرفت.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به کار مربی این تیم اعتقاد دارم و کادرفنی را شامل مجموعه کاربلد می‌دانم، عنوان کرد: باید نظرات کارشناسانه را هم به کار بست و در فوتبال کسانی موفق هستند که وقتی گرهی در کار تیم ایجاد می‌شود خردجمعی را بپذیرند و به آن عمل کنند.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گاهی همین جوانان و نوجوانان که از روی سکو فوتبال را مشاهده می‌کنند، نظرات جالبی دارند.

وی در پایان بیان داشت: همچنان به حمایت قاطعانه خود از این تیم ادامه می‌دهیم و گفتن پاره‌ای از مشکلات به معنای حاشیه نیست.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول