اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تأیید اشتباهات داوری بازی سایپا شمال و شهرداری یاسوج توسط داوران مطرح

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم بازی شهرداری یاسوج و سایپا شمال در حضور کفاشیان بررسی شد و علاوه بر هوشنگ نصیرزاده هفت داور فوتبال نیز پنالتی گرفته نشده شهرداری را تأیید کردند.

تأیید اشتباهات داوری بازی سایپا شمال و شهرداری یاسوج توسط داوران مطرح

پرویز موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از دیدار شهرداری یاسوج و فولاد یزد در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: اشتباهات داوری به عمد نیست و همان‌گونه که پیداست باید اسم آن را اشتباه گذاشت و نه عمد.

وی داوران فوتبال کشور را قشری شریف دانست و گفت: داوران هم به نوعی قاضی هستند و کسی در قضاوت حاضر به پایمال شدن حق دیگران نیست.

وی یکی از دلایل اشتباهات زیاد داوری در فوتبال کشور را استرس‌ها و حساسیت ناشی بازی‌ها دانست و گفت: این اشتباهات ممکن است در هفته‌های پایانی مسابقات بیشتر شود که لازم است با استراحت دادن بیشتر به آن‌ها و استفاده و چینش درست از داوران راه بر اشتباهات مکرر بسته شود.

وی از اشتباهات داوری در بازی بین تیم‌های سایپا شمال و شهرداری یاسوج که هفته گذشته در ساری و در چارچوب مسابقات جام آزادگان برگزار شد سخن به میان آورد و گفت: بلافاصله به دلیل اهمیت موضوع و خواسته هواداران کم‌شمار و عاشق تیم فوتبال شهرداری این فیلم را به فدراسیون فوتبال بردم و آقایان کفاشیان و نصیرزاده هم آن را از نزدیک مشاهده کردند.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که ما به دو صحنه که پنالتی به نفع تیم شهرداری گفته نشده بود اعتراض داشتیم، تصریح کرد: هوشنگ نصیرزاده در همان نشست یکی از پنالتی‌های تیم شهرداری را تأیید کرد و در همان موقع هفت داور مطرح فوتبال کشور نیز بر آن صحه گذاشتند.

موسوی هواداران فوتبال در این استان و شهر یاسوج را پی‌گیر مطالبات خود دانست و گفت: تیم شهرداری از جمله تیم‌هایی است که قائل به تعیین سرنوشت فوتبال در زمین مسابقه است و هیچ‌گاه به دنبال فوتبال ناپاک نیست.

مسئول اول فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: از فدراسیون و دستگاه‌های نظارتی و اهرم‌های بازرسی در فوتبال به جد می‌خواهیم اجازه ندهند کوچکترین حرکت غیر فوتبالی موجب تضییع حق تیم‌ها در هفته‌های آخر مسابقات شود.

انتهای پیام/2571/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول