اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

جنگل‌ها دستخوش تعرض عده‌ای سودجو قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر گفت: امروز منابع طبیعی و جنگل‌ها دستخوش تعرض عده‌ای سودجو قرار می‌گیرند.

جنگل‌ها دستخوش تعرض عده‌ای سودجو قرار می‌گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، محمدعلی قمی صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفته منابع طبیعی این شهرستان با تاکید بر حفظ و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی گفت: در نوشهر از موهبت‌های جنگل و دریا برخوردار هستیم و بنابراین در حفظ و صیانت از آنها مسئول هستیم.

قمی افزود: همه مردم حق دارند تا از موهبت و منابع طبیعی در شمال بهره‌مند شوند چرا که این موهبت متعلق به همه ملت ایران است.

وی نقش فرهنگ‌سازی را در صیانت از منابع طبیعی مهم بر شمرد و بیان کرد: باید از هرگونه تجاوز و تخریب جنگل و منابع طبیعی جلوگیری شود.

این مسئول عنوان کرد: امروز منابع طبیعی و جنگل‌ها دستخوش تعرض عده‌ای سودجو قرار می‌گیرند به طوری که  برخی از گونه‌ها یا منقرض شدند و یا در خطر انقراض قرار گرفتند و اگر این روند پیش برود در آینده شاهد انقراض تعداد بیشتری از گونه‌ها خواهیم بود.

قمی اظهار کرد: باید از موهبت جنگل و منابع طبیعی که از نعمات خداوندی است همواره صیانت کنیم و با حراست از آن، آن‌ را سالم به آیندگان منتقل کنیم.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم فرماندار نوشهر و تنی چند از مسئولان با غرس چند اصله نهال هفته منابع طبیعی را گرامی داشتند و همچنین طی برنامه‌ای از سوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به‌صورت نمادین اقدام به جمع‌آوری زباله و پاکسازی از حاشیه جاده در منطقه نوشهر کردند.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول