اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز تأکید کرد

ضرورت افزایش تعداد پاسگاه‌های راهنمایی و رانندگی در استان البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز بر ضرورت افرایش تعداد پاسگاه‌های راهنمایی و رانندگی در استان البرز تأکید کرد.

ضرورت افزایش تعداد پاسگاه‌های راهنمایی و رانندگی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حبیب کمالوند ظهر امروز در مراسم تجلیل از مجریان طرح زوج و فرد ترافیکی در کرج اظهار داشت:  اجرای این طرح بسیار موفق بوده و توانسته تاکنون روند ترافیک در این شهرستان را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از یک میلیون دستگاه خودروی بومی و 500 هزار خودروی شناور در سطح استان البرز تردد می‌کنند افزود: این امر موجب بروز ترافیک سنگین در معابر می‌شود.

این مسئول افزود: حج تردد خودرو در کلانشهر کرج بسیار زیاد بوده لذا اجرای طرح زوج و فرد توانسته از میزان حجم این خودروها بکاهد و با توجه به روزهای پایانی سال مردم با ترافیک کمتری مواجه باشند.

کمالوند تأکید کرد: حدود 18 درصد ترافیک کشور در معابر کرج موجود است لذا حجم تردد در کرج به نسبت تعداد خودروها و جمعیت بسیار بالاست به طوری که به ازای هر دو نفر یک خودرو در کرج وجود دارد که این آمار در کل کشور به ازای هر پنج نفر یک خودرو است.

وی ادامه داد: طی دو سه سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مدیریت شهری شاهد احداث تقاطعات غیرهمسطح در سطح کرج بودیم که این امر تا حدودی مشکلات ترافیکی شریان‌های شهر را کنترل کرد.

کمالوند با اشاره به مشکلات ترافیک کرج عنوان کرد: در برخی موارد به دلیل ترافیک سنگین واحدهای امدادی نیز در رساندن بیماران به مراکز درمانی دچار مشکل می‌شوند.

وی افزود: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در این زمینه مطالعات کارشناسی خود را آغاز و این مهم امسال به صورت آزمایشی در کرج اجرا شد.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول