اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال اقتصادی:

وجود سیستم‌های ایمنی و حفاظتی جزو ملزومات ساختمانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آتش‌ستیز اسپادانا گفت: وجود سیستم‌های ایمنی و حفاظتی جزو ملزومات ساختمانی است و عدم استفاده از این تجهیزات سبب عدم صدور پروانه برای ساختمان‌ها می‌شود.

وجود سیستم‌های ایمنی و حفاظتی جزو ملزومات ساختمانی است

سید محمدامین میرفندرسکی در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات حفاظتی، ایمنی و آتش‌نشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت شرکت آتش‌ستیز اسپادانا اظهار کرد: سیستم‌های حفاظتی و ایمنی ساختمان‌های چهار سقف نیازمند به سیستم‌های اعلام حریق و اطفای حریق توسط این مجموعه در استان اصفهان تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه نسبت به عرضه سیستم‌های حفاظتی و دوربین‌های مدار‌بسته در بازار‌های روز اقدام می‌کند، ادامه داد: نمایشگاه‌ها فرصت ویژه‌ای برای حضور این مجموعه‌ها به منظور نشان دادن و معرفی فعالیت‌های آنها به مردم است.

میرفندرسکی با بیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی محلی برای عرضه محصولات و کالا‌های مورد نیاز مردم است، تاکید کرد: در حال حاضر تمام مجموعه‌های تولیدی، صنعتی و اقتصادی موجود در سطح کشور با تحریم‌ها و نوسانات نرخ ارز و دلار مواجه هستند و افزایش نرخ ارز و دلار رابطه مستقیمی با افزایش محصولات موجود در بازار‌ها دارد.

وی با تاکید بر اینکه سیستم‌های ایمنی و حفاظتی جزو ملزومات ساختمانی است، افزود: در صورتی که ساختمانی از سیستم‌های حفاظتی و ایمنی برخوردار نباشد سازمان نظام مهندسی نسبت به صدور پروانه برای این ساختمان خود‌داری می‌کند.

یک فعال اقتصادی گفت: البته خرید و نصب این تجهیزات در ساختمان‌ها هزینه‌های بالایی دارد اما مردم باید با نصب تجهیزات ایمنی و حفاظتی بر روی ساختمان‌های خود از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول