اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولید‌کننده برتر کشوری:

استفاده از تجهیزات ایمنی در کارخانه‌ها الزامی است/ مسئولان حمایت کنند

خبرگزاری فارس: یک تولید‌کننده تجهیزات ایمنی و حفاظتی گفت: در حال حاضر استفاده از تجهیزات ایمنی در کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی، تولیدی، تجاری و مسکونی الزامی شده است و مسئولان باید از تولید‌کنندگان این تجهیزات حمایت کنند.

استفاده از تجهیزات ایمنی در کارخانه‌ها الزامی است/ مسئولان حمایت کنند

محمد عبادی در حاشیه سومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات ایمنی، حفاظتی و آتش‌نشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه این مجموعه در راستای تأمین تجهیزات ایمنی، آتش‌نشانی و حفاظتی در سطح کشور فعالیت می‌کند، اظهار کرد: برای سومین مرتبه در این نمایشگاه شرکت می‌کنیم و نمایشگاه‌های اصفهان از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای تقویت و توسعه فعالیت‌های تولید‌کنندگان در بخش‌های مختلف برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌های بسیاری در سطح کشور در راستای افزایش تولیدات داخلی در زمینه تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: ساماندهی مباحث ایمنی و توجه به استاندارد‌های ایمنی یکی از مهم‌ترین اهداف تولید‌کنندگان برای فعالیت در مسیر تولید تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی به شمار می‌رود.

یک تولید‌کننده تجهیزات ایمنی و حفاظتی با بیان اینکه مردم و مجموعه‌های فعال در سطح کشور از جمله کارخانه‌های تولیدی نباید نسبت به ایمنی محیط فعالیت خود غافل باشند، تصریح کرد: در حال حاضر استفاده از تجهیزات ایمنی در این مکان‌ها الزامی شده است و بخش‌های مختلف جامعه به ویژه کارخانه‌ها نا‌گریز از استفاده از این تجهیزات هستند.

وی با اشاره به اینکه این بخش‌ها همواره باید به رعایت موارد ایمنی به منظور جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی و آتش‌سوزی‌ها در این اماکن توجه کنند، ادامه داد: البته مسئولان باید با اختصاص تسهیلاتی از بخش‌های تولید‌کننده تجهیزات ایمنی، حفاظتی و آتش‌نشانی به منظور کاهش قیمت‌های این تجهیزات حمایت کنند.

عبادی با بیان اینکه در حال حاضر مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این تجهیزات وارداتی است که به دلیل نوسانات نرخ ارز و دلار در سطح کشور قیمت این مواد افزایش چشمگیری دارد، تاکید کرد: با توجه به این موضوع قیمت تمام شده تجهیزات ایمنی در کشور رشد بسیاری دارد و کاهش قیمت این تجهیزات راهکاری برای جذب مشتریان و مصرف‌کنندگان تجهیزات ایمنی است.

انتهای پیام/63004/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول