اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دربی مازنی‌ها در لیگ دسته سه کشور

شموشک نوشهر از شهرداری جویبار شکست خورد

خبرگزاری فارس: در دربی مازندرانی‌ها در لیگ دسته سه کشور شموشک نوشهر از شهرداری جویبار شکست خورد.

شموشک نوشهر از شهرداری جویبار شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در دور دوم مرحله گروهی بازی‌های فوتبال دسته سوم کشور تیم‌های فوتبال شموشک نوشهر و شهرداری جویبار در ورزشگاه شهدای نوشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم فوتبال شموشک نوشهر که نیاز مبرم به این سه امتیاز داشت از همان ابتدای بازی سعی در باز کردن دروازه حریف جویباری خود داشت و در چند مرحله نیز تا آستانه بازگشایی دروازه حریف پیش اما موفق به گلزنی نشد.

تیم فوتبال جویبار نیز که چند خطر گل خوردن را پشت سر گذاشته بود نظم و انسجام تیمی خود را حفظ کرد و به تدارک حمله و باز کردن دروازه شموشک نوشهر روی آورد تا اینکه موفق شد در دقیقه 11 با گل مصطفی طبری یک بر صفر از شموشک نوشهر پیش بیافتد و با همین نتیجه دو تیم به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز این تیم شهرداری جویبار بود که توانست در اکثر دقایق بازی مسلط بر میدان باشد و بارها با پاس‌کاری‌ها و اجرای دستورات تاکتیکی مربیان خود را به دروازه شموشک نوشهر نزدیک کرده بودند اما در امر گلزنی موفقیتی به دست نیاوردند.

سرمربی شموشک نوشهر در پایان بازی نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: امروز روز بد ما بود و نتوانستیم آن طور که انتظار داشتیم بازی خودمان را ارائه کنیم.

بهمن رضوانی افزود: چند موقعیت گلزنی داشتیم اما در فوتبال وقتی گل نزنید گل می‌خورید و همین وضعیت برای تیم ما پیش آمد.

وی با ابراز گلایه از عدم حمایت مسئولان نوشهر از شموشک اظهار کرد: در نوشهر جز اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال دیگر هیچ یک از مسئولان از شموشک نوشهر حمایت نمی‌کنند و ما انتظار داریم که به این تیم ریشه‌دار مازندران و کشور توجه جدی شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری جویبار نیز به خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: این سه امتیاز برای ما بسیار حیاتی بود و خوشحالم که به آن دست پیدا کردیم.

ابراهیم طالبی افزود: این بازی سومین بازی تیم ما با شموشک نوشهر بود و ما شناخت کافی از حریف نوشهری خود داشتیم و با از کار انداختن بازیکن شماره 10 شموشک توانستیم سوار بر بازی باشیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم اما بخت با ما یار نبود.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول