اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون قضایی دادگستری خراسان‌رضوی

جرایم خاص و خشن در خراسان‌رضوی کاهش یافت

خبرگزاری فارس: معاون قضایی دادگستری خراسان‌رضوی گفت: اقدامات پیشگیرانه و اجرای قاطع احکام سبب کاهش برخی از جرایم خاص و خشن شده و بر اساس آمار سرقت مقرون به آزار در خراسان‌رضوی در بهمن ماه امسال به صفر رسیده است.

جرایم خاص و خشن در خراسان‌رضوی کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد فروتنی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان دادگستری خراسان‌رضوی اظهار کرد: اقدامات مؤثری در زمینه برخورد با جرایم خشن و خاص توسط دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی انجام می‌شود.

فروتنی افزود: اقدامات پیشگیرانه و اجرای قاطع احکام سبب کاهش برخی از جرایم خاص و خشن شده به طوری که بر اساس آمار موجود ارتکاب جرایمی مانند سرقت مقرون به آزار در بهمن ماه امسال به صفر رسیده است.

وی با اشاره به تهدیدات جرایمی مانند مواد مخدر گفت: با توجه به مرزهای استان خراسان‌رضوی با سایر کشورها، جرایم مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی استان را بیشتر تهدید می‌کند.

معاون قضایی دادگستری خراسان‌رضوی با تقدیر از زحمات و خدمات نیروهای مرزبانی خاطرنشان کرد: نیروهای مرزبانی در سراسر کشور به ویژه در شرق کشور با تلاش شبانه‌روزی بسیاری از توطئه‌ها و تهدیدها را خنثی کرده‌اند.

فروتنی تصریح کرد: مرزداران خراسان‌رضوی جزء بهترین مرزداران غیور کشور شناخته شده‌اند که از تلاش آنها توسط دادگستری تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/70003/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول