اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح نظارت نوروزی صورت می‌گیرد

استقرار 11 اکیپ از کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در اراک

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی اراک از استقرار 11 اکیپ از کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در سطح شهرستان در راستای اجرای طرح نظارت نوروزی خبر داد.

استقرار 11 اکیپ از کارشناسان بهداشتی دامپزشکی در اراک

سیروس سلمان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز دامپزشکی اراک طبق سال‌های گذشته طرح نظارت بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی را به منظور حفظ سلامت شهروندان به مرحله اجرا در خواهد آورد.

وی تصریح کرد: این طرح همزمان با سراسر استان از فردا به اجرا در می‌آید که طی آن 11 اکیپ از کارشناسان و بازرسان بهداشتی دامپزشکی در یک هزار و 170 واحد عرضه کننده فرآورده‌های دامی مستقر می‌شوند.

رئیس شبکه دامپزشکی اراک گفت: در راستای اجرای این طرح بازرسان و کارشناسان شبکه دامپزشکی اراک بر سلامت و بهداشت دام نظارت داشته و چنانچه با تخلفی در این زمینه مواجه شوند برخورد قانونی لازم را با متخلفان خواهند داشت.

سلمان‌نژاد بر لزوم توجه شهروندان به بهداشت فرآورده‌های دامی تاکید کرد و ادامه داد: شهروندان باید گوشت مرغ، ماهی و گوشت قرمز و همچنین آلایش‌‌های خوراکی دام و طیور را صرفا از مراکز مجاز و بهداشتی تهیه کرده و از خرید هرگونه فرآورده‌ از دستفروشان و دوره‌گردان خودداری کنند.

وی اظهار کرد: خارج کردن گوشت مرغ از بسته‌بندی و قطعه‌ کردن آن در محیط مغازه مرغ فروشی به دلیل عدم نظارت بهداشتی و آلودگی‌های ثانویه و تقلب‌های احتمالی ممنوع بوده و مردم باید از خرید گوشت مرغ با عناوین پاک شده و یا قطعه‌بندی شده در مغازه مرغ‌ فروشی خودداری کنند.

انتهای پیام/87005/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول