اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد:

135 هزار نهال در هفته منابع طبیعی در گناباد توزیع شد

خبرگزاری فارس: رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناباد گفت: 135 هزار نهال از انواع زیتون تلخ، کاج و گلدانی اتریلکس، قره داغ، اشنیان، عجوه و تاغ در هفته منابع طبیعی در گناباد توزیع شد.

135 هزار نهال در هفته منابع طبیعی در گناباد توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مهندس عبدالکریم شاهرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 426 هزار و 496 هکتار اراضی شهرستان مرتعی است که پوشش قالب آن درمنه، گیاهان شورپسند، انواع گونه‎‌ها و استیپا است.

شاهرخی تصریح کرد: در شهرستان گناباد 52 هزار 542 هکتار جنگل‎های طبیعی شامل گونه‎های بنه کسو و بادام‌کوهی و جنگل‎های دست کاشت شامل تاغ واتریلکس وجود دارد.

وی بیان داشت: به صدا درآمدن زنگ طبیعت در مدارس، اعزام کارشناسان منابع طبیعی جهت سخنرانی در مدارس، اجرای مراسم درختکاری در محوطه اداره و تقدیر از چهره‌های ماندگار منابع طبیعی، توزیع انواع درختان جنگلی غیرمثمر در سطح مدارس و دهیاری‎های روستایی و بازدید ائمه جمعه از فعالیت‎های تثبیت شن، از برنامه‌های این هفته در گناباد است.

انتهای پیام/70005/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول