اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه:

هدف کاروان سلامت هلال احمر بهبود سطح سلامت محرومان است

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: هدف از کاروان سلامت حمعیت هلال احمر کمک به بهبود سطح سلامت محرومان است.

هدف کاروان سلامت هلال احمر بهبود سطح سلامت محرومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عارفیان صبح امروز در جمع مدیران اجرایی شهرستان بشرویه و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار کرد: کاروان سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان در روستاهای موردستان، باغ دهک و هوگند حضور پیدا کرده و 85 نفر از اهالی این روستاها را ویزیت رایگان کرده است.

این مسئول به خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان اشاره کرد و افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه در تمام صحنه‌ها و با حضور به موقع در مناطق محروم به نیازمندان و محرومان در راستای اهداف این نهاد خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی ابراز داشت: این کاروان سلامت در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم با چهار پزشک، یک پرستار و شش داوطلب به این مناطق اعزام شده‌اند.

ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت هدف از کاروان سلامت هلال احمر است

سرپرست جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان اینکه خدمات متعددی در این کاروان به مردم روستا ارائه شده، اذعان داشت: کاروان سلامت اعزام شده به این روستاها با ویزیت و داروی رایگان به 85 نفر از اهالی این روستا به خدمت‌رسانی پرداختند.

عارفیان به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: هدف از این طرح ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف در روستاهای محروم و کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثیرگذاری بر رفتار جامعه با حفظ کرامت انسانی است.

انتهای پیام/69005/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول