اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال امید

صبای قم در شیراز میهمان برق شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم یکی از مهم‌ترین دیدارهای خارج از خانه خود در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را برابر برق شیراز برگزار می‌کند.

صبای قم در شیراز میهمان برق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی امید با انجام بازی‌های هفته سوم از دور برگشت پیگیری می‌شود و طی آن در شهرهای مختلف کشورمان شش بازی حساس به انجام می‌رسد.

در حالی که 12 تیم امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور دارند، چهار مدعی در بالای جدول رده‌بندی به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند و چهار تیم نیز در پایین جدول برای فرار از خطر سقوط به دسته اول تلاش می‌کنند.

این شرایط دیدارهای دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر امید را حساس‌تر از دور رفت کرده است و در این بین تیم فوتبال امید صبای قم نیز توانسته است با کسب نتایج بهتر خود را از انتهای جدول رده‌بندی جدا کرده و به میانه جدول برساند.

در واقع همان‌گونه که انتظار می‌رفت دیدارهای دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با عملکرد بهتری از سوی تیم فوتبال امید صبای قم همراه بود و این تیم از آغاز دور برگشت بهتر از دور رفت نتیجه گرفته است.

البته هنوز تکلیف بازی برگزار نشده صبای قم برابر نساجی مازندران از هفته اول دور برگشت نیز مشخص نیست و به احتمال فراوان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با جریمه تیم نساجی، نتیجه این بازی را سه بر صفر به سود صبای قم اعلام خواهد کرد.

اما بعد از تساوی خانگی هفته دوم دور برگشت با تیم فولاد خوزستان در دیداری که صبای قم میزبان آن بود و بازی دو تیم در قم برگزار شد، حالا شاگردان سید محسن بابامیری در تیم امید صبای قم این هفته باید راهی شیراز شوند تا برابر برق به میدان بروند.

دیدار با برق شیراز در هفته سوم از دور برگشت لیگ امیدها در حالی به انجام می‌رسد که هفته بعد از آن نیز تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی به میدان می‌رود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان مجری برگزاری لیگ‌های پایه فوتبال کشور، تیم فوتبال صبای قم در هفتمین بازی خارج از خانه خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که دیداری از هفته سوم نیم فصل دوم لیگ برتر نیز به شمار می‌رود روز پنجشنبه هفته جاری هفدهم اسفند ماه در شیراز میهمان تیم فوتبال برق شیراز خواهد بود.

در این دیدار که در زمین اختصاصی تیم برق برگزار می‌شود، تیم فوتبال امید صبای قم که در حال حاضر در مکان هشتم جدول رده بندی حضور دارد در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود در این فصل برابر تیم حریف قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول