اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پدافند غیر عامل وزارت کشور:

پدافند غیر‌عامل شکل مقابله غیر‌مسلحانه در برابر هجمه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پدافند غیر عامل وزارت کشور گفت: پدافند غیر عامل شکل مقابله غیر مسلحانه در زمینه کاهش آسیب‌پذیری از هجمه‌های دشمنان و افزایش بازدارندگی در برابر بیگانگان است.

پدافند غیر‌عامل شکل مقابله غیر‌مسلحانه در برابر هجمه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید آقابابایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش تخصصی تهدید سایبری در حوزه پدافند غیر عامل در اراک با اشاره به اینکه نقش مردم در تحقق پدافند غیرعامل نقش کلیدی و غیر قابل انکاری است، اظهار داشت: پدافند غیر عامل از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید درباره این امر مهم اطلاع رسانی کرد و مورد توجه مردم و مسئولان قرار داد.

وی تصریح کرد: مردم همانند مسئولان در تحقق پدافند غیر عامل سهم و نقش کلیدی دارند و باید به وظایف خود در این زمینه به درستی عمل کنند.

مدیرکل پدافند غیر عامل وزارت کشور با اشاره به شکل‌گیری پدافند غیر عامل از سال 82 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی اهمیت شکل‌گیری پدافند غیر عامل را درک کرده و بر عنایت مسئولان به پدافند غیر عامل تاکید داشتند.

آقابابایی خاطر نشان ساخت: در شرایطی که شیوه دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم و سایبری تغییر کرده آمادگی کامل در برابر توطئه‌های دشمنان ضرورت یافته و حساسیت بالایی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیر عامل شکل مقابله غیرمسلحانه در زمینه کاهش آسیب‌پذیری از هجمه‌های دشمنان و افزایش بازدارندگی در برابر بیگانگان است، افزود: تقویت کارایی مدیریت بحران در سایه اجرای پدافند غیرعامل محقق می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات آتی گفت: سال آینده کشور در آزمون بسیار مهم انتخابات قرار خواهد گرفت ولی دشمنان از مدت‌ها قبل جنگ روانی و حمله سایبری را در زمینه برگزاری انتخابات آغاز کرده‌اند.

آقابابایی بیان کرد: حفظ  و حراست سیستم‌ها و شبکه‌های رایانه‌ای و بانکی کشور امر بسیار مهمی است که مسئولان امر باید به آن توجه داشته باشند.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول