اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

قزوین در تولیدات دامی جزو پنج استان برتر کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: استان قزوین جزو پنج استان برتر کشور در تولیدات دامی است و در این خصوص برنامه‌های خوبی در سطح استان به اجرا در آمده است.

قزوین در تولیدات دامی جزو پنج استان برتر کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم در گردهمایی ائمه جمعه استان که امروز در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ائمه جمعه استان با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و دیگر علمای برجسته این شهر ولایت‌مدار موجب پیشرفت خوبی در برنامه‌های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی استان قزوین شده‌اند.

وی تصریح کرد: این وحدت و انسجام ملت ایران موجب شده که امروز دشمنان این نظام و بدخواهان در برابر اراده این ملت فهیم سر تعظیم فرود آورند.

این مسئول با اشاره به حضور با بصیرت ملت ایران به خصوص مردم با بصیر استان قزوین در تمام صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با همه مشکلات معیشتی و اقتصادی باز هم حضور بابصیرت خود را در تمام صحنه‌های این نظام نشان داده و در آینده نیز نشان خواهد داد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در استان قزوین نیز مردم ولایت‌مدار در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند که نمونه آن راهپیمایی بی‌نظیر 22 بهمن سال جاری بود که با حضور پر رنگ مردم بسیار باشکوه برگزار شد و جای بسی قدردانی است.

عجم به پیشرفت‌های حاصل شده در استان قزوین اشاره کرد و بیان داشت: استان قزوین شاهد رشد و تحول چشمگیر و غیر قابل انکار نسبت به گذشته است.

وی یادآور شد: اقدامات و فعالیت‌های بزرگ در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در سطح استان قزوین صورت گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان قزوین توانسته‌ایم با همکاری و همدلی که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد، در توسعه بخش کشاورزی و اشتغال‌زایی گام‌های خوبی برداریم.

استاندار قزوین با اشاره به تولیدات دامی در استان بیان داشت: استان قزوین جزو پنج استان برتر کشور در تولیدات دامی است و در این خصوص برنامه‌های خوبی در سطح استان به اجرا در آمده است.

در ابتدای این دیدار آیت الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ضمن قدردانی از زحمات تمام مدیران استان در راستای پیشرفت استان بیان داشت: با وحدت و انسجام می‌توان برنامه‌های خوب و قابل قبولی در استان به مرحله اجرا در آورد که این استان ولایت‌مدار این شاخصه مهم را داشته و در آینده نیز خواهد داشت.

در پایان این گردهمایی ائمه جمعه استان از حضور گسترده و بی‌نظیر مردم استان در راهپیمایی روز 22 بهمن که جواب بدخواهان و یاوه‌گویان به این نظام را داد، قدردانی کردند.

انتهای پیام/77001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول