اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی امامزاده عباس(ع) ساری؛

مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن کریم پایان یافت

خبرگزاری فارس: مرحله نخست طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری به میزبانی امامزاده عباس(ع) این شهرستان پایان یافت.

مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن کریم پایان یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، آزمون شفاهی یک‌هزار و 200 نفر از حافظان قرآن کریم ساری در امامزاده عباس(ع) این شهرستان برگزار شد.

این آزمون امروز همزمان با سراسر کشور با حضور حافظان تمام پایگاه‌های ساری و به صورت ویژه در سالن اجتماعات و کلاس‌های آموزشی امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در حاشیه این آزمون به همراه بازرسان از نحوه برگزاری آزمون در امامزاده عباس(ع) این شهرستان بازدید کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ساری صبح امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری به توصیه مقام معظم رهبری که کشور ما باید 10 میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشد، اشاره کرد و گفت: در سامانه اداره اوقاف ساری، تعداد یک‌هزار و 272 نفر ثبت‌نام کرده‌اند و تحت نظر مربیان مجرب این اداره کل آموزش دیدند.

مسعود قربانی خاطرنشان کرد: طریقه آموزش به دو روش حضوری و غیرحضوری بوده که در روش حضوری در پایگاه‌های امامزاده عباس(ع)، تکیه پهنه‌کلا، آستانه ملامجدالدین(ع)، امامزاده یحیی(ع) و امامزاده ابوالحسن(ع) روستای پرچیکلا با همکاری جامعه القرآن الکریم ساری زیر نظر مربیان مجرب آموزش دیدند و در روش غیرحضوری علاقمندان از طریق سی دی و کتابچه‌ها آموزش را در منازل خود ادامه دادند.

قربانی با اشاره به اینکه قبل از آزمون جلسه نهایی با مربیان جهت توجیه نحوه آزمون در دفتر آستانه امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، افزود: این آزمون در سه گروه سنی هفت تا 12 سال، 13 تا 18 سال و 19 سال به بالا در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.

وی بیان کرد: نفرات برتر این آزمون از طریق سایت امامزاده عباس(ع) به نشانی www.emamzadeabas.com به اطلاع عموم خواهد رسید.

این مسئول یادآور شد: تمامی شرکت‌کنندگان می‌توانند با حضور در دفتر امور فرهنگی اداره اوقاف ساری از نتیجه عملکرد خود نیز آگاه شوند.

قربانی با اشاره به اینکه طرح حفظ سازمان اوقاف ادامه خواهد داشت و طی چهار سال برنامه‌ریزی شده است، گفت: داوطلبانی که موفق به تکمیل محفوظات خود نشدند و شرایط شرکت در آزمون را پیدا نکردند با تکمیل و تثبیت محفوظات خود منتظر آزمون‌های بعدی باشند.

به گزارش فارس، مرحله نخست طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری در امامزاده عباس(ع) این شهرستان پایان یافت.

انتهای پیام/2296/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول