اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه خبر داد

کشف 213 میلیون ریال کالای قاچاق در تربت‌حیدریه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: مأموران نیروی انتظامی تربت حیدریه در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 213 میلیون ریال کالای قاچاق کشف کردند.

کشف 213 میلیون ریال کالای قاچاق در تربت‌حیدریه

به گزارش خبر گزاری فارس از مشهد، محمدامین شاهرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل‌کامه این فرماندهی در راستای جلوگیری از قاچاق کالا با بازرسی از خودروهای عبوری که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد عزیمت می‌کردند به دو دستگاه اتوبوس مسافربری و چهار دستگاه کامیون مشکوک و خودروها را برای بازرسی به داخل ایستگاه هدایت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران مستقر در ایستگاه پس از هدایت خودروها به داخل پارکینگ در بازرسی دقیق از آنها مقدار 470 کیلو البسه خارجی، 200 جفت کفش خارجی، دو هزار عدد ترقه، 560 عدد قرص ترامادول را کشف کردند.

شاهرخی تصریح کرد: ارزش تقریبی اموال مکشوفه 213 میلیون ریال بوده که در این ارتباط شش دستگاه خودرو توقیف و 10 نفر متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.

دستگیری عامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی در تربت‌حیدریه

فرمانده انتظامی شهرستان تربت‌حیدریه عنوان کرد: روز گذشته در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت گسترده یک نفر در امر تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز در یکی از نقاط شهر تربت‌حیدریه بلافاصله موضوع در دستورکار مأموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: تیم مجرب دایره اطلاعات کلانتری 11 پس از انجام تحقیقات گسترده پلیسی در اقدامات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی به محل اختفای متهم وارد و مقادیری مشروب الکلی دست‌ساز را کشف کردند.

نداشتن کلاه ایمنی و مرگ جوان 24 ساله

عصر روز گذشته بنا بر گزارش شاهدان عینی در محور جاده کمربندی شهر طرقبه، موتورسوار جوانی که از مسیر طرقبه به سمت مشهد در حرکت بود در مواجهه با خودروی تیبا که سبقت غیرمجاز گرفته بود، موفق به کنترل موتورسیکلت خود نمی‌شود.

متأسفانه این جوان موتورسوار که کلاه ایمنی نیز بر سر نداشت؛ پس از واژگونی در جاده کمربندی با یک دستگاه خودروی پراید که از مقابل در حرکت بود، برخورد کرد.

در این حادثه جوان 24 ساله که به تازگی نیز ازدواج کرده بود، جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/70001/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول